Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانی فر در خصوص آخرین وضعیت خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صحبت هایی را انجام داده است.

طرفداری- وزیر ورزش و جوانان، تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی و بورس را باعث فراهم شدن زمینه لازم برای خصوصی‌سازی عنوان کرد.

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، بیست و نهمین جلسه بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته برای آماده سازی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس جهت واگذاری به بخش خصوصی  با حضور وزیر ورزش و جوانان و معاونین ذیربط، عصر امروز در وزارتخانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان با تشکر از اهتمام اعضاء شرکت کننده و مدیران  دو باشگاه  اظهار داشت:

بعد از مصوبه 18 فروردین 1399 در هیئت عالی واگذاری که با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، دادگستری همچنین مسئولین اتاق بازرگانی و اینجانب ابلاغ شد، توقع  این است که مدیران  و مسئولین دو باشگاه همت مضاعف را در اولویت کاری خود به منظور واگذاری سریع قرار دهند که این مهم با  عزم دولت و سازمان خصوصی سازی و دو باشگاه محقق خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت:

باید در زمان بندی که پیش بینی شده است و در پایان نیمه اول سال، دو باشگاه مردمی و پر طرفدار ایران وارد بورس شوند که این اقدام بی‌نظیر، مورد حمایت دولت است و هم به نفع پیشرفت ورزش کشور و حل شدن مسائل دو باشگاه خواهد بود.

سلطانی‌فر گفت:

تمرکز ویژه مسئولین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی سازی و بورس به منظور  برگزازی جلسات مستمر هفتگی، حتما می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان، زمینه لازم  برای خصوصی سازی  را مهیا کند.

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان خصوصی سازی سلطانی فر دو باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم

سرپرست سازمان خصوصی سازی از آزادسازی وثیقه و به نام شدن بیش از ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر از کارگران خبر داد.

به گزارش مشرق، با اعلام سازمان خصوصی سازی، ابراهیم بازیان با تبریک روز جهانی کار و کارگر و هفته کار و کارگر اعلام کرد: تعداد ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۷۱۰ سهم متعلق به ۶۴ هزار و ۱۶۱ نفر در ۱۵۴ شرکت که در سال‌های قبل واگذار شده بود، از وثیقه آزاد و سهام به نام کارگران منتقل شده است.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مبنی بر گسترش مالکیت در سطح عموم مردم به منظور تامین عدالت اجتماعی، تشویق اقشار مردم به پس‌انداز و سرمایه‌گذاری و بهبود درآمد خانوار و در اجرای تبصره (۳) ماده «۲۰» قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴، از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون تعداد ۳۰۵ میلیون و ۸۹۳ هزار و ۵۶۲ سهم دولت در ۱۰ شرکت مشمول واگذاری به ۳۰۰۸ نفر از کارکنان و کارگران شاغل و بازنشسته به عنوان سهام ترجیحی واگذار شده است.

سرپرست سازمان خصوصی سازی افزود: مطابق مقررات، واگذاری سهام ترجیحی به صورت صد درصد اقساط با مدت ۱۰ سال صورت می‌گیرد و بهای سهام واگذار شده از محل سود سهام مورد واگذاری پرداخت می‌شود.

ارائه تخفیف قیمتی در واگذاری سهام ترجیحی به کارگران

بازیان در بخش دیگری از سخنان خود، از برنامه دولت برای حمایت از کارگران خبر داد و گفت: دولت در نظر دارد با هدف حمایت از کارگران؛ قیمت سهام ترجیحی شرکت‌های قابل واگذاری را با اعمال تخفیف به آنها واگذار کنند.

وی اضافه کرد: کلیات این پیشنهاد به تصویب هیات واگذاری رسیده و پس از تصویب جزئیات و طی مراحل قانونی، در واگذاری سهام ترجیحی مبنای عمل قرار خواهد گرفت.

سرپرست سازمان خصوصی سازی از یک تصمیم دیگر هیات واگذاری خبر داد و گفت: به موجب تصمیم دیگر هیات واگذاری، سهام ترجیحی مستقل از سهام بلوکی به کارکنان واگذار خواهد شد و بر این اساس کارکنان شرکت مشمول واگذاری، صرف‌نظر از فروش یا عدم فروش سهام بلوکی؛ قبل از خرید سهام توسط بخش خصوصی، سهامدار شرکت محل اشتغال خود خواهند شد.

دیگر خبرها

  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید