Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته اخبار انتظامی استان خبر های زیر را می خوانید:

کشف ۴ هزار قلم ژل ضدعفونی قاچاق در بم

سرهنگ اکبر نجفی فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی حین انجام ماموریت در محور مواصلاتی"بم-زاهدان" یک دستگاه خودروی نیسان وانت را جهت بررسی متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ماموران در بررسی این خودرو متوجه شدند که حامل تعداد زیادی مواد ضدعفونی کننده تقلبی و فاقد هرگونه مدارک است که در این رابطه ۴ هزار قلم ژل ضدعفونی بدون مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بم با اشاره به تشدید اقدامات کنترلی پلیس در ایام شیوع ویروس کرونا بیان داشت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۶۴۵ کیلوگرم آویشن قاچاق در راور

فرمانده انتظامی شهرستان راور از کشف ۶۴۵ کیلوگرم گیاه آویشن قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضاسوری گفت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید"جهانگرد"این شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری محور راور-مشهد یک دستگاه اتوبوس را جهت بررسی متوقف کردند.

او افزود: ماموران ضمن توقیف این اتوبوس از قسمت‌های مختلف آن ۶۴۵ کیلوگرم آویشن قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان راور با اشاره به دستگیری راننده متخلف به سبب حمل غیرمجاز این محموله قاچاق تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده به همراه دارو‌های غیرمجاز کشف شده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شد.

کشف ۲۲ رأس گوسفند قاچاق در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف ۲۲ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

سرهنگ رضا محمدرضای گفت: مأموران انتظامی شهرستان هنگام کنترل محور‌های عبوری یک دستگاه وانت پیکان را متوقف کردند.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۲ رأس گوسفند که فاقد مجوز از دامپزشکی بودند را کشف کردند.

سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند اظهار داشت:در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در پایان خاطرنشان کرد:با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های خطرناک قابل سرایت به انسان در واقع مشترک بین دام و انسان است، نقل و انتقال این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

کشف ۶۳ دستگاه ماینر به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۶۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال در عملیات پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت خبری مبنی بر اقدام به راه اندازی تجهیزات تولید ارز دیجیتال در یکی از شهرک‌های حومه شهر کرمان، موضوع را تحت بررسی قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از تکمیل اطلاعات ضمن هماهنگی قضایی در بازدید از یکی از واحد‌های این شهرک متوجه شدند بخشی از محوطه این واحد به استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال اختصاص یافته است.

سردار ناظری با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه و همچنین صاحب کارگاه تصریح کرد: از این محل ۶۳ دستگاه ماینر ساخت کشور چین به ارزش تقریبی بیش از ۵ میلیارد ریال کشف شد.

دستگیری سارق مسلح فراری در عملیات پلیس امنیت استان

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان از شناسایی و دستگیری سارق مسلح پس از ۱۰ ماه فرار در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی خبر داد.

سرهنگ محمود پارساافزود: در اجرای دستور واصله از معاون دادستان مبنی بر جلب و دستگیری یک متهم به اتهام سرقت مسلحانه بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: این متهم که جوانی ۲۱ ساله است حدود ۲ سال پیش در پی انجام سرقت مسلحانه در شهر کرمان به ۵ سال حبس محکوم و پس از گذراندن ۶ ماه از محکومیت با گذاشتن وثیقه و معرفی ضامن از زندان متواری شده و مدت ۱۰ ماه تحت تعقیب مراجع قضایی بود.

سرهنگ پارسا تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت با انجام کار اطلاعاتی محل اختفاء این متهم را در یکی از محلات مرکز استان شناسایی و با حضور در این محل وی را در حالی که با یک قبضه سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شد را دستگیر کرده و تحویل مراجع قضایی دادند.

کشف ۱۷۲ کیلو تریاک در عملیات تکاوران قرارگاه عملیاتی ابوذر

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر استان کرمان از کشف ۱۷۲ کیلو و ۸۰ گرم تریاک درعملیات ماًموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان"کهنوج" خبر داد.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ شهرستان"کهنوج"با انجام کار اطلاعاتی از عبور یک محموله موادمخدر از شرق کشور به سمت استان کرمان مطلع شدند.

او افزود: در این رابطه تیم‌هایی از این یگان پس از هماهنگی قضائی در حوالی ایست و بازرسی"بهادرآباد"مستقر شده و در ادامه به یک دستگاه پراید عبوری که به صورت خلاف قصد دور زدن ایستگاه بازرسی را داشت، دستور ایست دادند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ابوذر بیان داشت: راننده این خودرو به محض مواجهه با ماموران اقدام به فرار کرد و در ادامه در پی تعقیب و مراقبت ضربتی ماموران، این خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ روانبخش با اشاره به کشف ۱۷۲ کیلو و ۸۰ گرم تریاک از این خودرو تصریح کرد: ماموران یگان تکاوری ۱۱۶ "کهنوج"در این عملیات نیز همچون بسیاری از دیگر عملیات ها، با هوشیاری خود سد راه سوداگرانی شدند که ضربه به سلامتی و امنیت عموم مردم را هدف سودجویی خویش قرار داده اند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان پلیس امنیت یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ کیومرث کشوری یکشنبه گفت: در پی کسب خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی مسلحانه در منطقه احمدآباد این شهرستان با استفاده از سلاح گرم و سرد، بلافاصله عوامل انتظامی به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قبل از حضور ماموران پلیس در محل عاملان اصلی نزاع متواری شدند، افزود: در تحقیقات اولیه و میدانی پلیس مشخص شد نزاع بر سر اختلافات شخصی بین عده‌ای جوان هنجارشکن بوده که در این نزاع ۲ نفر نیز با سلاح گرم از ناحیه پا زخمی و توسط اهالی به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی آبادان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پس از تشکیل پرونده، با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی موفق شدند، مخفیگاه عاملان هنجارشکنی و تیراندازی منجر به جرح که تعداد هشت نفر بوده‌اند را شناسایی و با همکاری یگان انتظامی کلانتری۱۶ پس از هماهنگی قضایی آنان را در مخفیگاهشان کمتر ازپنج ساعت دستگیر کردند.

سرهنگ کشوری بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی همراه با چهار قبضه سلاح سرد قمه و قداره به کار رفته در نزاع، یک دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق کشف و تعداد ۲ دستگاه خودرو متعلق به متهمان نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

وی از اعتراف متهمان به بزه انتسابی خبر داد و گفت: متهمان دستگیر شده دارای سوابق شرارت از طریق نزاع و درگیری، آتش زدن عمدی خودرو و تیراندازی بوده که در بازجویی با پلیس به بزه انتسابی مبنی بر هنجار شکنی و تیراندازی منجر به جرح افراد معترف شدند.

فرمانده انتظامی آبادان از تشکیل پرونده قضایی علیه متهمان خبر داد و گفت: افرادی که بخواهند با هیبت پوشالی امنیت عمومی مردم را به مخاطره بیندازند مطمئنا با برخورد شدید پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت