Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@20:08:23 GMT

اخبار جذاب و پربازدید امروز گروه فرهنگ وهنر برنا

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۲۵۸

اخبار جذاب و پربازدید امروز گروه فرهنگ وهنر برنا

در روزی که گذشت مصاحبه ها ، اخبار و گزارش های زیر در سرویس فرهنگ وهنر پربازدید بودند.

بابک کایدان درگفت و گو با برنا تشریح کرد؛ کمپین سلبریتی ها شوآف نیست، همبستگی با مردم است! بابک کایدان نویسنده آثاری چون «مانکن»، «تگزاس»، «رحمان1400» و... با اشاره به کمپین های سلبریتی ها که با هدف کمک به مردم تشکیل می شود، گفت: این حرکت در تمام کشورهای جهان رخ می دهد اما متاسفانه فقط در کشور ماست که هر عمل انسانی را شوآف می نامند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
منتقد سینما و تلویزیون: سریال های اجتماعی با چاشنی طنز بهترین گزینه برای پخش در ماه رمضان است! جبار آذین، منتقد سینما و تلویزیون با اشاره به نحوه چیدمان کنداکتور صدا و سیما در ایام ماه مبارک رمضان گفت: متاسفانه تلویزیون هربار خواسته یک اثری تولید کند فضای آن را غم زده پوشش می دهد، درحالی که باید سریال های اجتماعی_خانوادگی با چاشنی طنز پخش کند. کاوه سجادی‌حسینی: سینما ماشین برای اکران فیلم‌هایی که فهم‌شان نیاز به تمرکز دارد، مناسب نیست کاوه سجادی حسینی با اشاره به اینکه در همه جای دنیا فیلم‌های اکشن یا آثاری که فضایی سرخوشانه دارند در سینما ماشین نمایش داده می‌شوند تأکید کرد که این سینما برای فیلم‌هایی که فهم‌شان نیاز به تمرکز دارد، مناسب نیست. گاهى دوست داشتنى و قابل لمس و گاه غیر طبیعى و پُر از اغراق؛ پدر بد اخلاق و بى تربیتِ "بچه مهندس" همه را ناراحت کرد! سریال "بچه مهندس٣" این شب ها توانسته مخاطبان خود را درگیر کند.اگرچه سریال در بخش هایى از جمله شخصیت پردازى و روند قصه گویى قابل تحلیل است.سریال قرار است به ما یاد بدهد امیدوار باشیم و قدر داشته هایمان را بدانیم اما این شعار در هر دوره از زمان ، با تکنیک و فرمول خاصى نزد مخاطب باور پذیر مى شود. تعطیلی سریال "پایتخت" یک خبر بد است یادداشت؛ مجتبی احمدی؛ دبیر سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا آیا تلویزیون تصمیم می‌گیرد سریال برندش را تعطیل کند؟ سوالی که جوابش قطعا با آنچه در ذهن محسن تنابنده می‌گذرد تناسبی ندارد! اعلام آمادگی تهیه‌کننده «هایلایت» برای اکران آنلاین ساسان سالور تأکید کرد در صورت حمایت سازمان سینمایی تمایل دارد فیلم سینمایی «هایلایت» را به صورت آنلاین اکران کند. «سمفا» مرجع خرید بلیت‌ سینما شد ​بازگشایی سینما‌های کشور، مشخص کردن مرجع بلیت فروشی سینما و تعیین زمان برای انتخاب اعضای جدید شورای صنفی نمایش در جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.        

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت بازدید سینما سریال جذاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد

آفتاب‌‌نیوز :

یک تهیه‌کننده تلویزیون در گفتگو با فرهیختگان گفت که طی سال‌های اخیر چند پروژه جلوی دوربین برده، کف برآورد یک سریال رده الف تلویزیون را بین ۲ و ۲.۵ میلیارد تومان می‌داند و توضیح می‌دهد با وجود اینکه ممکن است برخی از سریال‌ها حتی با برآورد اولیه یک یا ۱.۵ میلیارد تومانی به ازای هر قسمت، آغاز شوند، ولی سالانه بسیاری از مجموعه‌ها در میانه تصویربرداری به الحاقیه بودجه می‌رسند و در ادامه به ارقام ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومانی -به ازای هر قسمت- می‌رسند.

یکی از تهیه‌کنندگان سیما نرخ پایه تولید سریال الف در سال ۱۴۰۲ را دقیقه‌ای ۳۰ میلیون تومان عنوان می‌کند که برای هر قسمت ۴۲ دقیقه‌ای سریال، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود. نرخ پایه برای آثاری نظیر «زیرخاکی»، «نون خ»، «هفت‌سر اژدها»، «روز‌های ابدی» و «جشن سربرون» که رده الف فاخر داشته باشند، دقیقه‌ای ۴۵ میلیون تومان است و این رقم به هر قسمت حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد. این در حالی است که این ارقام، نرخ پایه است و بسیاری از سریال‌ها، بیش از این اعداد هزینه برمی‌دارند.

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • سریال «بدل» به تلویزیون می‌رسد
  • پارسا پیروزفر و اخاذی از زنان ثروتمند ؛ سکانسی که پربازدید شد | ببینید
  • رخنه به قلب دشمن
  • همکاری‌های مشترک محسن تنابنده و احمد مهرانفر؛ زوج همیشه جذاب
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • تبلیغات گل درشت در تلویزیون، سینما و شبکه نمایش خانگی به مرز فاجعه رسیده است/ تلویزیون شفاف‌سازی کند