Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای نجات الانبار عراق با اشاره به برخی درخواست‌ها برای خروج نیرو‌های حشد شعبی از مناطق آزادشده از لوث داعش در اینباره گفت: خروج حشد شعبی به منزله سقوط این مناطق به دست داعش است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، حمید الهایس رئیس شورای نجات الانبار امروز سه شنبه اعلام کرد: الحشد الشعبی در مناطق مهمی در نوار مرزی و مناطق صحرایی که تروریست‌ها در آن فعال هستند، حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری عراقی المعلومه، وی افزود: نیرو‌های حشد شعبی در میان نیرو‌های امنیتی که با داعش مقابله کرده اند در زمره بهترین هستند، زیرا قبلا نبرد‌هایی با تکفیری‌ها داشته اند.

الهایس تاکید کرد: درخواست‌ها برای خروج الحشد الشعبی از سوی برخی گروه‌های سیاسی به نفع امنیت استان‌های غربی نیست.

رئیس شورای نجات الانبار گفت: داعش به مناطق آزادشده از لوث تکفیری‌ها به محض خروج نیرو‌های حشد شعبی از آن باز خواهد گشت.

این در حالی است که قبلا هم کریم المحمداوی عضو کمیسیون امنیت پارلمان عراق هم گفته بود: هر که خواهان خروج نیرو‌های داوطلب مردمی عراق از شهر‌های آزادشده از لوث داعش است، وطن پرست نیست. خروج نیرو‌های حشد شعبی از این مناطق سبب خلاء امنیتی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بحران عراق داعش عراق الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت سرما به این مناطق از امروز

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، بارش تگرگ، وزش باد شدید، گرد و خاک و نیز مواج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سه‌شنبه از شدت بارش در این مناطق تا حدودی کاسته شده و علاوه بر مناطق فوق، در شمال شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

چهارشنبه و پنجشنبه در شمال غرب، سواحل شمالی، شمال شرق، ارتفاعات البرز مرکزی و بخش‌هایی از شرق و جنوب کشور بارش پیش‌بینی می‌شود.

دوشنبه و سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق کشور کاهش دما رخ خواهد داد.

جمعه جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در کشور خواهیم داشت.

خلیج فارس و دریای خزر در ۲ روز آینده مواج هستند.

دیگر خبرها

  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بابلکنار شهرستان بابل
  • دیدار رئیس حشد شعبی با بشار اسد
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • بازگشت سرما به این مناطق از امروز
  • بازگشت استیوسون به کشتی؛ انتخابی با مِیسون در راه است؟
  • کاندیدا‌های شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • سیل بخشی از تأسیسات آب آشامیدنی مناطق روستایی خوی را تخریب کرد