Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-02@22:43:55 GMT

تعطیلی مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی ادامه ‌دارد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۶۱۲

تعطیلی مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی ادامه ‌دارد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت، در خصوص آخرین وضعیت فعالیت اصناف در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی اظهار داشت: در ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا مجددا تصویب شد که مشاغل پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل بمانند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، گیم‌نت‌ها، تالارهای پذیرایی، سالن‌های مراسم، قهوه‌خانه‌، چایخانه‌، استخر، مراکز سونا، ماساژ و باشگاه‌های بدنسازی و ورزشی، سالن‌های سینما، کنسرت و همایش، مراکز فرهنگی، مراکز بازی، تفریحی و رستورا‌ن‌ها به غیر از آنهایی که غذاهای بیرون‌بر ارائه می‌دهند تا اطلاع ثانوی تعطیل ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در جلسه قبلی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شده بود اگر وضعیت مطلوب شود اصناف به صورت پلکانی بازگشایی شوند که با توجه به عدم احراز چنین وضعیتی مجددا این مشاغل تعطیل ماند.

سرهنگ مرادی به تصمیم جدیدی که درباره ساماندهی خودروبرهای امدادخودرو گرفته شده اشاره کرد و گفت: مقرر شد این دسته از خودروها زیر نظر اتحادیه صنف اتوسرویس، توقفگاه،‌کارواش و پارکینگ جواز و پروانه کسب گرفته و به صورت قانونی برای ادامه فعالیت خود مجوز کسب کنند؛ در این صورت رانندگان این خودروها از لباس یکسان برخوردار شده و خودروبرها نیز متحدالشکل می‌شوند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت وضعیت فعالیت اصناف مشاغل پرخطر تعطیلی مشاغل پرخطر ستاد ملی مبارزه با کرونا خودروبرهای امدادخودرو اتحادیه صنف اتوسرویس، توقفگاه،‌کارواش و پارکینگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وضعیت فعالیت اصناف مشاغل پرخطر تعطیلی مشاغل پرخطر ستاد ملی مبارزه با کرونا مشاغل پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان

 روح الله شکری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت:۹۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل استفاده در آبادان با اجرای طرح ضربتی بازرسی‌های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی به منظور کنترل و نظارت وضعیت بهداشتی این مراکز کشف و توقیف شد.

او این اقلام کشف و توقیف شده را شامل انواع مواد غذایی، نوشیدنی‌ها، لبنیات و چیپس اعلام کرد.

به گفته این مسئول شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی به صورت ۲۴ ساعته می‎‌توانند با سامانه ۱۹۰ تماس بگیرند یا به صورت حضوری به مرکز بهداشت مراجعه کنند تا بدون اغماض با متخلفان بهداشتی برخورد شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • راز صفر شدن مالیات ۵۰ درصد اصناف خرد در کشور
  • راز صفر شدن مالیات 50 درصد اصناف خرد در کشور
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان