Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش خزانه‌داری استرالیا،هر هفته ۴ میلیارد دلار استرالیا (معادل ۲.۶ میلیارد دلار) برای مقابله با کرونا برای اقتصاد این کشور هزینه دربر دارد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، طبق گزارش جاش فرایدنبرگ از خزانه‌داری استرالیا، تلاش‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا در این کشور هر هفته ۴ میلیارد دلار استرالیا (معادل ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیارد دلار) برای اقتصاد این کشور خرج برمی‌دارد.

متن این گزارش در حالی به روئیت رویترز رسیده است که فرایدنبرگ قرار است امروز از روی آن در مقابل باشگاه ملی خبرگزاری‌ها سخنرانی کند.

مانند بسیاری از کشورها استرالیا هم برای محدود کردن شیوع ویروس کرونا محدودیت‌های ترافیکی و فاصله گذاری اجتماعی را برقرار کرده است. اما این پروتکل‌ها فعالیت‌های اقتصادی را محدود کرده است.

تا دیروز استرالیا ۶۸۲۵ ابتلاء و ۹۵ مرگ را در رابطه با ویروس کووید ۱۹ ثبت کرده بود.

 

منبع: مهر

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استرالیا بحران اقتصادی پول نیوز ویروس کرونا رشد اقتصادی میلیارد دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که بارش شدید باران در نوار غزه طی بامداد امروز باعث شده چادرهای آوارگان فلسطینی در این باریکه غرق در آب شوند.

نبود امکانات کافی در چادرهای آوارگان فلسطینی برای مقابله با سرما و گرما، گسترش بیماری‌های واگیردار در میان جنگ زدگان فلسطینی، تشدید قحطی و نبود آب آشامیدنی کافی باعث شده روزانه شاهد شهادت برخی از آوارگان فلسطینی به ویژه کودکان که تاب مقابله با این شرایط طاقت فرسا را ندارند باشیم.

در کنار تمام مشکلات معیشتی آوارگان فلسطینی، ضربات روحی و روانی وارد آمده بر این افراد در جریان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی ۲۱۳ روز گذشته جبران ناپذیر است.

علاوه بر این آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) روز گذشته طی گزارشی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) هشدار داد که در نتیجه حملات مداوم اشغالگران قدس به نوار غزه، «سطوح ویرانگر» آسیب روانی از جمله استرس به کودکان در این باریکه وارد شده است.

تیم آنروا در این باره اعلام کرد که در تلاش است تا تأثیرات وحشتناک جنگ را بر کودکان و نوجوانان کاهش دهد.

کد خبر 6097801

دیگر خبرها

  • آصفی: دیگر هیچ عرصه بین‌المللی نیست كه رژیم صهیونیستی لطمه ویرانگری در آن نخورده باشد
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران شیوع کرونا هستیم
  • پیگیر به‌کارگیری و استخدام نیروهای فعال دوران کرونا هستیم
  • آمریکا با کدام تسلیحات لیزری به جنگ پهپادها می‌رود؟
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران