Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عزیزاله ملکی سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:  در پی دریافت گزارشی مبنی بر انباشت مقدار زیادی اقلام خوراکی احتکار شده در یک انبار در شهرستان لنگرود، بلافاصله پلیس برای بررسی موضوع وارد عمل شد و کارآگاهان پلیس آگاهی پس از شناسایی این انبار با کنترل نامحسوس محل مورد نظر و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضایی و به همراه نمایندگان اداره تعزیرات و صنعت معدن تجارت به این مکان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در بازرسی از این انبار؛ اقلام احتکاری از قبیل سه هزار و ۳۷۶ کیلوگرم روغن، یک هزار و ۷۱۰ کیلوگرم نشاسته، یک هزار  و ۳۵۰ کیلوگرم شکر، ۲۴۰ کیلوگرم مربای قنادی، ۲۴ کیلوگرم ژله، یکهزار لیتر گلاب،سه هزار و ۳۰۰ صفحه کیک، یکهزار و ۳۲۰ عدد روغن قنادی، ۸۰۰ عدد رنگ خوراکی، یکهزار عدد کاغذ شیرینی، ۵۰۰ بسته وانیل، ۸۵ عدد قیف قنادی، ۴۶ عدد ظرف پیتزا، ۴۵ عدد دستکش، ۱۰۰ عدد ماسوره، ۲۰ کیلوگرم بکینگ پودر، دو کارتن سوزن منگنه، ۱۰ کیلوگرم دارچین، ۱۰ کیلوگرم ژلاتین، دو توپ پارچه و ۱۰ کیلوگرم آرد نخودچی کشف شد.
سردار ملکی به دستگیری متهم ۴۷ ساله و معرفی وی به مرجع قضایی اشاره و اظهار کرد: ارزش ریالی کالای‌های کشف شده از سوی کارشناسان یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.
فرمانده انتظامی گیلان همچنین بر عزم جدی پلیس در برخورد با محتکران و افراد سودجو تاکید  و از شهروندان درخواست کرد هرگونه اخبار مربوط به احتکار و قاچاق کالا و ارز را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب‌ها رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان احتکار رشت فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گیلان احتکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  سرهنگ  یدالله دهقان گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان  با انجام تحقیقات میدانی و تخصصی پلیسی یک انبار نگهداری مواد غذایی قاچاق در شهرستان بیرجند را شناسایی کردند.

وی با بیان اینکه  مأموران پس از صحت و سقم موضوع و هماهنگی با مقام قضائی انبار شناسایی شده را مورد بازرسی قرار دادند، افزود:  در بازرسی از انبار، مقدار یک تن و ۵۰۰ کیلو گرم گردوی خارجی قاچاق به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان  افزود: در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ دهقان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالا در دستور کار پلیس قرار دارد؛ از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • اجتماع حمایتی جمعی از مردم لنگرود برای اجرای طرح نور پلیس
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی