Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-30@13:26:29 GMT

کارمند معترض اداره دارایی بندر امام را به آتش کشید

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۸۸۹۴

صراط:

حجت‌‌اله خسروی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس درباره علت اصلی حادثه حریق اداره امور مالیاتی بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: حریق توسط کارمند رسمی باسابقه اداره امور مالیاتی با انگیزه اولیه اعتراض به استخدام‌های خارج از استانی انجام شده است.

وی افزود: این فرد از صبح رئیس اداره امور مالیاتی را به علت استخدام شدن شخصی غیربومی که از طریق تهران استخدام شده بود، تهدید کرده بودند که در نهایت این تهدیدات منجر به آتش زدن دفتر رئیس اداره می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی در ادامه با بیان اینکه اداره امور مالیاتی یک سازمان دولتی است و استخدام‌ها از طریق آزمون کشوری جذب می‌شود بیان کرد: شخص مورد نظر توسط عوامل انتظامی دستگیر شده و تحقیقات درباره انگیزه و علت این حادثه ادامه دارد.

حسین چهارمحال رئیس ایمنی و آتش‌نشان شهرداری بندر امام خمینی(ره) نیز درباره حریق اداره امور مالیاتی اظهار داشت: بعدازظهر روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۹۹ شخصی با گالن بنزین به اداره امور مالیاتی مراجعه کرده و دفتر رئیس اداره را در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه با بنزین به طور عمدی آتش می‌زند.

وی افزود: بلافاصله تیم عملیات ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری برای اطفا حریق وارد عمل شده و در زمان ۱۵ دقیقه عملیات اطفا به طور کامل انجام می‌شود.

رئیس ایمنی و آتش‌نشانی شهرداری بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: این حادثه خسارت جانی به همراه نداشته است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: حادثه حریق صراط اداره امور مالیاتی بندر امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۸۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌ای تلویزیونی بی‌واسطه با دانشجویان به گفت‌وگو نشست.

در این برنامه دستاوردهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در حوزه کشاورزی، بذر هیبریدی به نمایش گذاشته شد. 

در برنامه «بی‌واسطه» دستاورد محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه مبارزه با گرد و غبار با عنوان مالچ پاشی به تصویر کشیده شد. 

همچنین نمایشگاه ارتباط دانشگاه با صنعت به عنوان طرح پویش اشتغال در این برنامه نشان داده شد، بر این اساس دانشجویان می توانند شغل مورد نظر خود را در ارتباط با صنایع مختلف بیایند و از دوران دانشجویی وارد شغل مورد نظر شوند. 

در بخشی از این برنامه واحد پردیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد به نمایش گذاشته شد، پردیس این واحد دانشگاهی با هدف تبدیل علم به ثروت فعالیت می‌کند.

دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این برنامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی جاری، ۱۸ هزار میلیارد تومان درآمد داشته است که هزار میلیارد تومان آن از فناوری کسب شده است، یعنی ۶۰ درصد درآمد دانشگاه آزاد اسلامی از شهریه و ۴۰ درآمد غیرشهریه‌ای است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • موافقت وزیر اقتصاد عربستان با 5 پیشنهاد ایران
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • جایگاه شورا در اداره امور کشور نادیده گرفته می‌شود
  • تردد در بندر شهید ذاکری قشم مجدد برقرار شد
  • سازمان مالیاتی موظف به ارسال درآمدهای اشخاص غیرتجاری به وزارت تعاون شد
  • سازمان امور مالیاتی موظف به ارسال درآمد اشخاص غیرتجاری شد
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید