Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیفا زمان دریافت داده‌های آزمایشگاه ضددوپینگ مسکو از سوی آژانس جهانی را اعلام کرد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری رویترز، فدراسیون جهانی فوتبال انتظار دارد که در ماه جاری میلادی بتواند داده‌های آزمایشگاه مسکو را از سوی آژانس جهانی ضددوپینگ (WADA) دریافت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس جهانی ضددوپینگ پیش از این اعلام کرده بود که تحقیق‌ها علیه 298 ورزشکار روسی مشکوک به دوپینگ را طبق داده‌های آزمایشگاه مسکو به پایان رساند. این اطلاعات به 28 سازمان ضددوپینگ، 27 فدراسیون‌های جهانی رشته‌های مختلف ورزشی و یک کمیته سازماندهی رقابت‌های حرفه‌ای ارسال شد.

نماینده رسمی فیفا درباره دریافت داده‌های آزمایشگاه مسکو از آژانس جهانی ضددوپینگ گفت: فیفا 30 آرویل در سمینار آژانس جهانی ضددوپینگ شرکت کرد و به ما اطلاع دادند که بسته کامل داده‌های آزمایشگاه ضددوپینگ مسکو را تا پایان ماه می دریافت می‌کنیم.

واکنش قاطع یوفا به ایده فیفا برای تغییر تقویم فوتبال اروپا

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فیفا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیفا فیفا آژانس جهانی ضددوپینگ داده های آزمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت

عبدالسلام حنفی، معاون اداری طالبان در دیدار با رئیس منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، خواهان واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در این سازمان به این گروه و اعاده عضویت افغانستان در نشست‌های منطقه‌ای کمیته اجرایی این سازمان شد.

حنفی همچنین خواستار همکاری سازمان‌های بین‌المللی به منظور کشت محصول جایگزین خشخاش در راستای حمایت از کشاورزان افغانستانی شد.

«حنان حسن بلخی» رئیس منطقه‌ای مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: مسئله بهداشت غیرسیاسی است و در اولویت‌های این سازمان قرار دارد.

بلخی گفت: مسئله فراهم آوری کشت جایگزین برای کشاورزان افغانستانی را با سازمان جهانی بهداشت و سایر نهادهای مربوطه در میان خواهیم گذاشت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۶ اردیبهشت
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • زمان قرعه کشی جام جهانی فوتسال اعلام شد
  • با چند کلیک مجوز بگیرید | چگونه در کمترین زمان پروانه کسب بگیریم؟