Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@16:28:50 GMT

شرکتهای حفاری تولید خود را پایین می آورند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۲۰۵

شرکتهای حفاری تولید خود را پایین می آورند

شرکت دایموند بک اعلام کرد 10 تا 15 درصد از تولید نفت خود را در ماه مه پایین می آورد. شرکت پارسلی انرژی اعلام کرد تمام حفاری‌ها که خود را معلق کرده و 23 هزار بشکه در روز تولید خود را در این ماه کاهش می دهد.

به گزارش پول نیوز،حفاران شیل تصمیم گرفته اند تولید خود را در پاسخ به سقوط بازار نفت پایین بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سقوط قیمت نفت به خاطر همه گیری ویروس کرونا آنقدر شدید بوده که تولیدکنندگان فراتر از بستن چاههای نفت خود پیشرفته اند. به نقل از بلومبرگ، در همان روزی که کاهش تولید نفت در تگزاس کنار گذاشته شد، حفاران شیل تصمیم گرفتند تولید خود را در پاسخ به سقوط بازار نفت پایین بیاورند.

شرکتهای دایموند بک انرژی، پارسلی انرژی و سنتنیال ریسورسز، جدیدترین شرکت های اکتشاف شیل در حوزه پرمین هستند که اعلام کردند تولید خود را کاهش می‌دهند. سقوط قیمت نفت به خاطر همه گیری ویروس کرونا آنقدر شدید بوده که تولیدکنندگان فراتر از بستن چاههای نفت خود پیشرفته اند.

شرکت دایموند بک اعلام کرد 10 تا 15 درصد از تولید نفت خود را در ماه مه پایین می آورد. شرکت پارسلی انرژی اعلام کرد تمام حفاری‌ها که خود را معلق کرده و 23 هزار بشکه در روز تولید خود را در این ماه کاهش می دهد.

شرکت سنتنیال هم 40 درصد از تولید خود را در این ماه کم می کند، تمام حفاریهای خود را متوقف می کند و نیروی کار خود را هم کاهش می دهد. سهام این شرکت 47 درصد پایین آمده و به 55 سنت رسید است.

شرکت های بزرگ اکسون موبیل، چورون و کونوکو فیلیپس قصد دارند به طور مشترک 660 هزار بشکه در روز تولید خود را در آمریکا تا پایان ماه ژوئن کاهش دهند. شرکت کانچو ریسورسز که یک تولید کننده در حوزه پرمین است، 4 تا 5 درصد از تولید خود را کاهش داده و هفته گذشته هشدار داد بیشتر از این هم تولید خود را پایین می آورد.

طبق گزارش اداره اطلاعات انرژی آمریکا، تولید کنندگان نفت آمریکا تا 24 آوریل 1 میلیون بشکه در روز از تولید خود را کم کرده بودند.

شرکت دایموند بک که برنامه خرید دوباره سهام خود را هم متوقف کرده اعلام کرد در حال حاضر 14 چاه فعال دارد ولی با آغاز سه ماهه سوم سال جاری میلادی، تعداد آنها را به 8 می رساند.

شرکت سنتنیال اعلام کرد اگر بسته بودن چاه ها ادامه پیدا کند، بهره وری آنها هنگام بازگشایی مجدد آسیب خواهد دید.

منبع:تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انرژی آمریکا شرکت دایموند پول نیوز اکسون موبیل تولید خود درصد از تولید بشکه در روز نفت خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد

یک سازمان نظارتی در آمریکا یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، یک سازمان نظارتی در آمریکا روز پنجشنبه یک مدیر اجرایی سابق نفت را متهم کرد که وی به منظور افزایش سود شرکت خود اقدام به تبانی با اعضای اوپک کرده تا قیمت بنزین در این کشور افزایش یابد.

این شکایت مربوط به تولید نفت در حوضه پرمین، یک میدان نفتی بین غرب تگزاس و جنوب شرقی نیومکزیکو، می‌شود. افزایش تولید از این حوضه تا حد زیادی به رشد زیاد تولید نفت آمریکا در سال گذشته میلادی کمک کرد، زمانی که میانگین تولید 12.9 میلیون بشکه در روز بود.

کمیسیون تجارت فدرال آمریکا اسکات شفیلد، مدیر اجرایی سابق شرکت پایونیر را متهم کرد که وی اقدام به تبانی با کشورهای عضو اوپک کرده است تا از طریق کاهش تولید، قیمت‌های نفت را افزایش دهند.

کاهش ذخایر نفتی دنیا به دنبال تمدید کاهش تولید اوپک

این اتهام در حالی مطرح می شود که این کمیسیون اعلام کرده است که مانع خرید 60 میلیارد دلاری پایونیر توسط شرکت اکسون موبیل نخواهد شد. این تصاحب بزرگترین تصاحب اکسون در 25 سال گذشته است.

این کمیسیون با 3 رای موافق در مخابل دو رای مخالف این توافق را پذیرفت.

کمیسیون تجارت فدرال همچنین اعلام کرد که قرار دادن شفیلد در هیئت مدیره اکسون به عنوان بخشی از این قراداد خرید، تماس‌های او با اوپک و احتمال هماهنگی در آن بازار را افزایش می دهد.

به عنوان بخشی از این توافق، عضویت وی در هیئت مدیره اکسون ممنوع اعلام شده است.

این سازمان نظارتی گفت که وی "صدها پیامک با نمایندگان و مقامات اوپک مبادله کرده است که در مورد پویایی بازار نفت خام، قیمت گذاری و تولید بحث می کنند."

بر اساس این گزارش، در یکی از این تماس‌ها، شفیلد تلاش کرد تا تولیدکنندگان تگزاس را وادار به کاهش تولید کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • راهکارهای اقتصاد دایره‌ای برای بهینه‌سازی مدیریت پسماند
  • سهام استارباکس ۳۱ درصد ضرر کرد
  • ساخت آجر‌های هوشمند انرژی با استفاده از پسماند
  • سهم اقتصاد روسیه از اقتصاد جهانی به پایین‌ترین سطح می رسد
  • مقام سابق نفت آمریکا به اقدام به تبانی با اوپک متهم شد
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • قیمت طلا به کف رسید؟/ قیمت جدید طلا ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۵
  • افزایش قیمت جهانی نفت/ برنت ۸۳ دلار و ۸۵ سنت شد