Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه قرارگاه مصلی ورامین اظهار داشت: گروه جهادی مصلی اهداف بلندی دارد، و زمانی که فرمان آغاز رزمایش مواسات و همدلی توسط مقام معظم رهبری اعلام شد این گروه جهادی سریعاً تشکیل و اهداف و ساز و کار اعضای این گروه مشخص و شماره حساب و شماره کارت امام جمعه محترم در رسانه‌ها اعلام و مکانی به عنوان دفتر در مصلی آماده خدمت رسانی گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمودی با اشاره به اینکه در ابتدا سعی مان بر این بود که تمام شهرستان تحت پوشش قرار گیرد افزود: خوشبختانه این فعالیت نیز به همین صورت ادامه پیدا کرده، لیست ۲۵۰ نفره ثبت نام، تماس برقرار شد و پالایشی شکل گرفت، و باز هم اسامی دیگری به این لیست اضافه شد.

امام جمعه موقت ورامین در خصوص نحوه توزیع و پخش این بسته گفت: ما امین مردم هستیم و کوتاهی در این رابطه پذیرفتنی نبود، با بررسی و اطلاع از وضعیت افراد ثبت نام کننده هدف ما شناسایی افرادی بود که فقط در این دو ماه از کسب و کار محروم شده و هیچ درآمدی نداشتند، این افراد شناسایی شده و بسته‌ها و پک های ارزاق با رعایت تمامی جوانب به افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا داده شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به مرحله دوم رزمایش مواسات گفت: این رزمایش از شب ولادت امام حسن مجتبی (ع) شکل می‌گیرد و در این مرحله با شناسایی افراد جدید پک های جدید آماده خواهد شد که قصد داریم به این پک ها نان گرم نیز اضافه کنیم.

محمودی بیان داشت: این بسته‌ها مسکن است نه درمان، ما قصد داریم پس از این مرحله و انشاالله پایان این ویروس منحوس با شناسایی نیازمندان واقعی در طول سال آنها را یاری نمائیم.

امام جمعه موقت ورامین به یاری رسانی‌های مختلف به مردم اشاره کرد و عنوان داشت: ایجاد اشتغال برای افراد بیکار و تهیه ملزومات از دیگر خدمات این گروه‌های جهادی بوده است.

این مقام مسئول به یکی از کارهای مهم انجام شده این رزمایش و مجموعه گروه جهادی مصلی ورامین اشاره کرد و گفت: با هماهنگی با صندوق‌های قرض الحسنه شهرستان مقرر شد اهدای وام قرض الحسنه به آسیب دیدگان کرونا پرداخت انجام شود و تاکنون ۷۵۰ مورد وام یک میلیون تومانی با بازپرداخت یک ساله صورت گرفته است که بسیار برای این عزیزان راهگشا بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر از عزیزان خیر که در این راه همراه و یاور نیازمندان بوده‌اند گفت: در قضیه کرونا عظمت و جایگاه مسجد، روحانیت نمایان‌تر شد و دیدیم هنوز دلسوزان واقعی مردم چه کسانی هستند و از خیرین و متمکنین می‌خواهیم با کمک‌های مالی خود یاور گروه جهادی باشند.

کد خبر 4918230

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین مواسات ویروس کرونا شیراز ماه مبارك رمضان بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند مواسات بارش باران ستاد مقابله با کرونا گروه جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می گوید : قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • کتاب پژوهشی «تبلیغ دینی در مسجد؛ رویکردی آسیب‌شناسانه»
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • حال و هوای حرم مطهر رضوی در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • در مسیر نهضت مسکن سازی برای محرومان دهاقانی