Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@01:01:16 GMT

خبر بد برای مشتریان ستاره بلژیکی منچسترسیتی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۳۹۸

خبر بد برای مشتریان ستاره بلژیکی منچسترسیتی

دیلی میل مدعی شد که باشگاه منچسترسیتی به زودی مذاکرات خود را برای تمدید قرارداد با کوین دی بروین آغاز خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، کوین دی بروین طی سال های گذشته یکی از بهترین بازیکنان منچسترسیتی بوده است. همچنین بعد از انتخاب پپ گواردیولا به عنوان سرمربی سیتیزن ها ستاره بلژیک یکی از ارکان مهم موفقیت های تیم سرمربی اسپانیایی لقب گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کوین دی بروین در فصل جاری مسابقات عملکرد خیره کننده ای را از خود به جا گذاشته و پیش از تعلیق رقابت ها به دلیل شیوع ویروس کرونا یکی از رویایی ترین فصول فوتبال خود را به لحاظ آمار فردی پشت سر می‌گذاشت. او تا به اینجا رقابت های لیگ برتر در ۲۶ بازی برای منچستر سیتی آمار خارق‌العاده ۸ گل و ۱۶ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

 

 


دی بروین همچنین یکی از مهم ترین دلایل پیروزی شاگردان پپ گواردیولا مقابل رئال مادرید در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود.

 

اگرچه هافبک بازی که منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۳ با این باشگاه قرارداد دارد اما با این حال دیلی میل مدعی شده که به زودی مذاکرات بین دی بروین و سران سیتی برای تمدید قرارداد برگزار خواهد شد؛ موضوعی که می تواند یه خبر بد برای تیم های خواهان این بازیکن از جمله رئال مادرید و پاری سن ژرمن باشد.

منچستر سیتی کوین دی بروین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی کوین دی بروین کوین دی بروین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)



منبع:تی وی پلاس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ارلینگ هالند چگونه مشهور شد ؟ (فیلم) ارلینگ هالند : از شنیدن اسم خودم خسته شده ام (فیلم) آمادگی جسمانی"ارلینگ هالند" را ببینید

دیگر خبرها

  • بولونیا بند خرید 9 میلیون یورویی الکسیس سالماکرز از میلان را فعال می‌کند
  • ارلینگ هالند، ستاره نروژی منچسترسیتی در کلش آف کلنز ! (فیلم)
  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!