Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@06:40:33 GMT

میامی در حیطه قرمز کرونا قرار دارد/ اشتباه در لیست وزارتخانه

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۴۳۶

میامی در حیطه قرمز کرونا قرار دارد/ اشتباه در لیست وزارتخانه

به گزارش خبرنگار مهر، رضا چمن شامگاه سه شنبه در جلسه معاونان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی این دانشگاه ضمن بیان اینکه قرار گرفتن نام میامی در فهرست شهرستان‌های سفید شیوع کرونا اشتباه بوده است، بیان کرد، در حوزه زیر پوشش این دانشگاه هنوز وضعیت از بابت شیوع بیماری کرونا سفید نشده است.

وی با بیان اینکه نه تنها میامی دارای وضعیت سفید نیست بلکه همچنان در شرایط قرمز قرار دارد، افزود: در فهرست شهرستان‌های سفید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به اشتباه نام میامی درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه فهرست وزارت بهداشت در خصوص وضعیت میامی از بابت کرونا اصلاح شده است، ابراز کرد: نام شهرستان میامی نیز اکنون در بین شهرستان‌های قرمز قرار دارد.

چمن با بیان اینکه شاهرود هم اکنون در وضعیت زرد قرار داشته پس یعنی خطر برطرف نشده است، ابراز داشت: رعایت بهداشت فردی و پرهیز از حضور در اجتماعات و مناطق شلوغ ضروری است لیکن همچنان از مردم انتظار می‌رود با رعایت توصیه‌های وزارت بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی را در مهار این بیماری نوپدید یاری کند.

کد خبر 4918240

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود وزارت بهداشت رضا چمن میامی ویروس کرونا شیراز ماه مبارك رمضان بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند مواسات بارش باران ستاد مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی

بنابر اعلام وزارت بهداشت واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کودکان کشور وارد شد.

به گزارش خبرآنلاین، واکسن خوراکی روتاویروس جهت پیشگیری از اسهال‌های ناشی از این روتاویروس برای شیرخواران تجویز می‌شود.

بنابر اعلام وزارت بهداشت شروع این برنامه از دانشگاه‌های علوم پزشکی هرمزگان و بوشهر و در شیرخواران ٢ ماهه است.

دکتر عرشی - رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود که واکسن روتاویروس در سنین ۲ و ۴ و ۶ ماهگی تزریق می‌شود و واکسیناسیون روتاویروس حداقل از سالانه ۱۰ هزار بیماری اسهال شدید و نیاز به بستری جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اواخر سال گذشته واکسن پنوموکوک به برنامه واکسیناسیون کشوری وارد شد و اجرای آن از بندر خمیر هرمزگان شروع شد. بنابر اعلام رییس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت این واکسن نیز در سنین ۲ و ۴ و ۱۲ ماهگی تزریق می‌شود و می‌تواند سالانه از ۱۵۰۰ مرگ کودکان جلوگیری کند.

دیگر خبرها

  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • «پزشکی» دانشگاه آزاد اهواز به ترم مهرماه می‌رسد؟
  • افشاگری روح الامینی درباره اشتباه انتخاباتی شانا در انتخابات ۱۱ اسفند /شهادت می دهم یزدی خواه به لیست ائتلاف تعهد داده بود
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد