Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، احمدی احمدی نژاد، رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان در ستاد ساماندهی امور جوانان استان کرمان که در محل سالن پیامبر اعظم استانداری کرمان برگزار شد، گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان همیشه بارقه‌های امید را در جوانان بارور می‌کند، چرا تشکیل آن نشانه‌ی اهمیت موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همواره در این ستاد‌های ساماندهی تأکید کرده ایم، دستگاه ها، بازوی فعالی که به اسم جوانان می‌توانند داشته باشند را حتما جدی بگیرند و در امور خودشان، برنامه‌های جوانان را به صورت ویژه ببینند.

 

احمدی نژاد تصریح کرد: برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان اگر فرض را بر این بگیریم هیچ خروجی نداشته باشد، اما یک خروجی مهم و مثبت به اسم توجه و اهمیت به جوانان دارد.

او به بیان گزارشی از اقدامات جوانان از زمان بروز و شیوع کرونا در استان پرداخت و گفت: قبل از تعطیلات نوروز، هر شب ۳۰ تا ۴۰ نفر از جوانان به ضدعفونی کردن معابر مشغول بودند.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان افزود: تا ۳۱ فرودین، ۲۵۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده به منظور ضدعفونی معابر به همت جوانان استفاده شد.

 

احمدی نژاد از توزیع ۷ هزار و ۷۰۰ بسته بهداشتی و تهیه و توزیع ۲ هزار مواد غذایی و معیشتی در این ایام خبر داد.

او تصریح کرد: از زمان استارت رزمایش "همت جوانانه، کمک مومنانه" هر شب ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود و اکنون نیز ۴ هزار خانواده نیازمند را شناسایی کرده ایم که این خانوار‌ها تحت حمایت هیچ ارگان حمایتی نیستند.

احمدی نژاد بیان داشت: تا دیروز با هماهنگی نهاد‌های انقلابی هزار و ۱۶۴ بسته در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان با اعلام اینکه مرحله‌ی اصلی کار قرار است، شب ولادت امام حسن مجتبی انجام شود، گفت: مرحله‌ی سوم و آخر نیز شب‌های قدر انجام می‌شود که امیدواریم بتوانیم یک هماهنگی خوبی در توزیع با نهاد‌های مربوطه داشته باشیم.

 

احمدی نژاد، جوانان را مهمترین موتور محرک هر جامعه دانست و افزود: اگر جوانان جایی مراجعه می‌کنند، باید به آن‌ها اعتماد شود و مورد توجه قرار گیرند تا در فعالیت‌های مدنی به بهترین شکل ممکن از ظرفیت و توانشان استفاده شود.

او تصریح کرد: ستاد ساماندهی امور جوانان باید دستگاه‌ها را موظف کند در کارگروه‌های تخصصی و تعاملات مهم و حساس با سمن‌های جوانان که یک پایگاه بسیج مردمی به شمار می‌روند، هماهنگی و همکاری کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان ویروس کرونا ستاد ساماندهی امور جوانان جوانان استان کرمان سمن های جوانان احمدی نژاد سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مصوبات هشتاد و سومین جلسه کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور طی نامه شماره ۲۹۷۲ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ توسط رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح و کارگروه دائمی پدافند غیر عامل کشور ابلاغ شد.

براساس تبصره یک، قانون تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، کارگروه (کمیته) دائمی پدافند غیرعامل کشور به ریاست رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، بالاترین مرجع تصمیم گیری در حوزه پدافند غیرعامل کشور است که تصمیمات آن با ابلاغ رئیس کارگروه مزبور برای همه دستگاه‌های لشکری، کشوری، بخش دولتی و عمومی غیردولتی لازم الاجراست و مستنکفین علاوه بر جبران خسارت وارد شده، به مجازات موضوع ماده (۵۷۶) کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی (تعزیرات و مجازات‌های بازدارنده) مصوب ۲ /۳ /۱۳۷۵ محکوم می‌شوند و چنانچه خساراتی وارد نشده باشد، برابر قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۷ /۹ /۱۳۷۲ با مستنکف رفتار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی حافظان قرآن در بوشهر و کنگان برگزار می‌شود
  • مراسم ازدواج خواهرزاده احمدی نژاد در استانبول + عکس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • ازدواج خواهرزاده احمدی‌نژاد در ترکیه (+ عکس)
  • عکسی جالب؛ دست سفت احمدی‌نژاد با احمد جنتی در مراسم ختم
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان