Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@20:02:04 GMT

ممنوعیت ورود مسافر به هواپیما بدون ماسک

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۹۵۶۸

صراط:

رضا جعفرزاده در گفت و گو با فارس اظهار داشت: اقدامات پیشگیرانه در موضوع شیوع کرونا در بخش هوایی با دقت بیشتر در حال انجام است. 

وی ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه ای از شرکت های هواپیمای خواسته است، در راستای ضرورت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، رعایت مقررات و پروتکل های بهداشتی طبق پروتکل های وزارت بهداشت و نیز در راستای سلامت نیروی انسانی، نسبت به تامین بسته های بهداشتی شامل دستکش، ماسک و ژل ضدعفونی اقدام کنند و به خدمه پروازی و مسافران ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: طبق بخشنامه مذکور استفاده از ماسک برای مسافران در پروازها الزامی و مقرر شد کرو پروازی بر احرای این موضوع نظارت کافی داشته باشند. 

جعفرزاده تاکید کرد: پروتکل های وزارت بهداشت در فرودگاه ها و پروازهای در جلوگیری از شیوع کرونا یه دقت اجرا می شود ضمن آنکه مسافران نیز در بدو ورود به سالن فرودگاه از طریق دستگاه های حرارتی از نظر تب سنجی و حرارت بدن معاینه می شوند و در صورت دارا بودن علایم مشکوک از پرواز آنها جلوگیری می شود. 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی رضا جعفرزاده شیوع کرونا صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد

یک هواپیمای مسافربری کویتی که از فرودگاه بین المللی بانکوک به پرواز درآمده بود، به دلیل دعوای زنان کویتی مجبور به بازگشت به فرودگاه و فرود اضطراری شد.

به گزارش شفقنا؛ این هوپیما پس از دعوای شدید و خشونت آمیز چند زن کویتی و زد و خورد آنها، مجبور به بازگشت به فرودگاهی شد که از آن به پرواز درآمده بود.

براساس این گزارش، این هواپیمای متعلق به شرکت هواپیمایی کویت، از تایلند به مقصد کویت به پرواز در آمده بود که با دعوای  شدید چند زن کویتی و حمله به افسر امنیتی هواپیما مجبور به فرود اضطراری شد.

دادستان عمومی کویت امروز(یکشنبه) اعلام کرد: این نزاع، خلبان هواپیما را مجبور کرد تا به منظور حفظ امنیت سرنشینان آن به فرودگاه بانکوک برگردد.

براساس اعلام دادستان کویت، پرونده متهمان به منظور رسیدگی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.

مطالعه بیشتر: استفاده از فناوری برای حداکثرسازی سود/ پلتفرم تجارت الکترونیک برای بخش نفت کویت راه‌اندازی می‌شود
در گزارش رسانه ها هویت مسافرانی که با هم درگیر شده بودند، مشخص نشده و تنها به کویتی بودن انها اشاره شده است. براساس بیانیه خطوط هوایی کویت، این نزاع باعث هرج و مرج در هواپیما و نگرانی دیگر مسافران و تاخیر در  پرواز شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دعوای زنان هواپیمای کویتی را وادار به فرود اضطراری کرد
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • رکورد جدید ثبت شد | برقراری بیش از ۲۷۰۰۰ پرواز در ایام نوروز
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • تیک آف بارانی هواپیما در فرودگاه کرمانشاه
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!