Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مازندران فرمانده سپاه محمودآباد از توزیع ۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی در اولین مرحله از رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان خبر داد.

اسماعیل ابراهیم‌نژاد عصر امروز سه‌شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در نشست خبری با بیان اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه شهرستان محمودآباد ۴ هزار و ۴۹۳ خانوار شناسایی شدند، اظهار کرد: این خانواده‌ها افردای تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، طلاب، کارگران، بیماران کرونایی، افراد خسارت دیده ویروس کرونا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیره هستند.

وی با اشاره به اینکه تعداد بسته تحویلی مرحله اول ۲۰۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۱۵ میلیون تومان بود، تصریح کرد: تعداد بسته‌های بهداشتی هزار و ۳۵۸ پک شامل ماسک، دستکش، محلول ضدعفونی کننده و بروشور بهداشتی بوده است.

فرمانده سپاه محمودآباد خاطرنشان کرد: ۲۸۰ کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومانی، ۲۰کارت هدیه ۲۰۰ هزار تومانی و اعطای تسهیلات وام قرض الحسنه به ۲۰ نفرهرکدام به‌مبلغ ۲میلیون و ۵۰۰ هزار تومان که در مجموع ۵۰ میلیون تومان بوده در مرحله اول رزمایش اهدا شد.

اسماعیل‌نژاد ادامه داد: همدلی و کمک مومنانه با همت و تلاش خبرنگاران و اصحاب  رسانه در سطح شهرستان به خوبی منعکس شده است.

وی با بیان اینکه مردم باید از دستاوردهای انقلاب راضی باشند، افزود: امروز با یاد شهدای خان طومان نهالی کاشته شد.

فرمانده سپاه محمودآباد با اشاره به اینکه مرحله اول رزمایش کمک مومنانه تحت پوشش نهادهای این شهرستان با مدیریت ۳ مجموعه فرمانداری، شهرداری و سپاه برگزار شد، گفت: مرحله اول در اولین روز ماه رمضان با توزیع ۲ هزار و ۵۰ بسته معیشتی بود و مرحله دوم رزمایش در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود.

اسماعیل‌نژاد تصریح کرد: بسیج خواهران نیز با شناسایی افراد نوجوان و کودکان اقدام به تهیه بسته‌های تبرکی شامل مداد و دفتر  برای آن‌ها کرده که در بین حدود ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در رزمایش دوم توزیع خواهد شد. 

وی اظهار کرد: نوجوانانی که برای بار اول روزه گرفتند در سطح شهرستان شناسایی و با اهدای گل از آن‌ها تشکر می‌کنیم. 

فرمانده سپاه محمودآباد با بیان اینکه مرحله سوم عید فطر است که ۷۰۰ بسته معیشتی تولید و توزیع خواهد شد، گفت: خیرین با ما همدل شدند تا این رزمایش به نحو درست انجام شود و به دست نیازمندان برسد.

به گزارش ایسنا، در حاشیه برگزاری این نشست مراسم کاشت نهال به نیابت ۱۶ شهید خان طومان با حضور علیرضا شریعت فرماندار محمودآباد، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان، سرهنگ ابراهیم‌نژاد فرمانده سپاه و بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رزمایش همدلی و کمک مومنانه شهرستان محمودآباد سپاه بسيج بسته معیشتی فرمانده سپاه محمودآباد رزمایش کمک مومنانه مرحله اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا غفاریان در آیین آغاز مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد، گفت: باتوجه به اهمیت امنیت غذایی و سفره مردم، بازرسان جهاد کشاورزی به عنوان افسران امنیت غذایی تمامی تلاش خود را در حوزه غذایی مردم انجام می‌دهند. 
وی در ادامه افزود: نظارت مستمر بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی با بهره گیری از بازرسان کارآزموده با تمام توان در سطح شهرستان یزد ادامه دارد و با هرگونه رفتار و عملکرد ناصحیح، برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد

دیگر خبرها

  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توجه به معلمان در اولویت امور قرار گیرد
  • کشف وتوقیف ۲۲ بسته نوشابه انرژی زا قاچاق در ورزنه
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد