Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری سابق بولیوی در مصاحبه‌ای گفت، دولت کنونی در کشورش از پاندمی کرونا برای اهداف سیاسی و اجرای کمپین انتخاباتی استفاده می‌کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، اوو مورالس، رئیس‌جمهوری سابق بولیوی گفت: متاسفانه، از این پاندمی برای اهداف سیاسی استفاده می‌شود. تمامی احزابی که از سرپرست دولت حمایت می‌کنند، از نیروهای مسلح برای توزیع کمک‌ها به سراسر مناطق روستایی به عنوان کمپین انتخاباتی استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد، دولت کنونی به جای ساخت و گسترش بیمارستان‌های جدید و تجهیزات بیمارستانی، هفت بیمارستان را تعطیل کرده و ۲۰ بیمارستانی که در دوران من ایجاد شده بود، هنوز تجهیز نشده‌اند. اگرچه کمک‌ها و تجهیزات بسیار مهم است، اما برای مقابله با این بیماری ویروسی کافی نیست.

مورالس ادامه داد: بدترین چیزی که دارد اتفاق می‌افتد، این است که هیچ تست و آزمایشی صورت نگرفته و مقام‌های می گویند هیچ ابتلایی نیست اما ۶۰ درصد از کارمندان و بهیاران بخش بهداشتی مبتلا شده‌اند که در بیمارستان‌ها درمان نمی‌شوند. خانواده ها با داروهای معمول اقدام به درمان می‌کنند.

رئیس‌جمهوری سابق بولیوی همچنین افزود: اگرچه انتخابات سراسری تا اوت به دلیل اوضاع کنونی ناشی از ویروس کرونا به تعویق افتاده اما مردم خواسته‌اند انتخابات در ماه مه برگزار شود.

تاکنون، بیش از ۱۶۰۰ مورد ابتلا به این بیماری در بولیوی گزارش شده و تعداد تلفات هم ۸۲ تن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس اوو مورالس بولیوی کرونا در جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

رئیس جمهور در پیامی فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را به دولت و ملت این کشور تبریک گفت.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در پیامی با تبریک فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی به «سیریل رامافوزا» رئیس جمهور و مردم این کشور ابراز امیداوری کرد با مساعی و تلاش‌های مجدانه مقامات عالی‌رتبه آفریقای جنوبی و جمهوری اسلامی ایران، دو کشور و دو ملت شاهد توسعه و تقویت روزافزون روابط دوجانبه و اشتراک نظر در عرصه‌های بین‌المللی باشند.

«دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا» روز گذشته با حضور رئیس‌جمهور کشورمان و سران برخی کشور‌های آفریقایی در تهران برگزار شد و رئیسی در آن مراسم طی سخنانی بیان کرده بود تفاوت معناداری در نگاه جمهوری اسلامی ایران و کشور‌های غربی به قاره آفریقا وجود دارد، ما به دنبال همکاری با کشور‌های آفریقایی برای این کشور‌ها و پیشرفت آن‌ها هستیم، اما کشور‌های غربی به گواهی تاریخ صرفاً به دنبال چپاول منابع و ثروت‌های کشور‌های آفریقایی بوده و هستند.

دیگر خبرها

  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عدم تمایل جمهوری آذربایجان به روند ادغام در اروپا
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ایران در عملیات «وعده صادق» سیلی دردناکی به اسراییل زد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • رئیس جمهور روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد