Web Analytics Made Easy - Statcounter

«دیوید بکام» و «دنیل ردکلیف» روایت صوتی «هری پاتر و سنگ جادو» به سفارش «اسپاتیفای» بزرگ ترین پلتفرم موسیقی جهان را عهده دار شدند.

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «دیوید بکام» و «دنیل ردکلیف» هنرپیشه اصلی سری فیلم های «هری پاتر» به همراه چند چهره هالیوودی، رمان «هری پاتر و سنگ جادو» اثر «جی کی رولینگ» را به صفارش «اسپاتیفای» به صورت صوتی بازخوانی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«جِی کِی رولینگ» با کمپانی رسانه خود با نام « Wizading World» به سفارش اسپاتیفای، ناشر بزرگ موسیقی جهان در فضای مجازی، ضبط صوتی اولین کتاب سریال «هری پاتر و سنگ جادو» را آغاز می کنند.

دیوید بکام، دنیل ردکلیف،  ادی ردماین، استفن فرای و داکوتا فانینگ، صداپیشگی «هری پاتر» را در پروژه جدید داستان صوتی اسپاتیفای دوباره زنده می کنند.

هر هفته، یک نفر یک فصل از کتاب «هری پاتر و سنگ جادو» را می خواند. «دنیل ردکلیف»، ستاره فیلم «هری پاتر»اولین بخش از داستان را ضبط خواهد کرد.

دیوید بکام فوتبالیست اسطوره ای سابق تیم ملی و لیگ انگلستان هم در این مجموعه نمایشنامه خوانی صوتی، حضور دارد. این مجموعه در  «اسپاتیفای» و  «اسپاتیفای کیدز(کودکان)» در دسترس قرار می گیرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیوید بکام هری پاتر موسیقی هالیوود دنیل ردکلیف دیوید بکام سنگ جادو هری پاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!

دیوید مویس به تمجید از یورگن کلوپ پرداخت. 

طرفداری | صحبت‌های دیوید مویس در حواشی درگیری محمد صلاح با یورگن کلوپ گم شد. 

ورزشگاه لندن شاهد تساوی 2-2 وست‌هم و لیورپول بود تا قرمزهای آنفیلد از کورس قهرمانی خارج شوند. در هفته‌ای که چکش‌ها با اخبار تغییر مربی مواجه شده‌اند، دیوید مویس با این تساوی در رتبه هشتم ماندگار شد. مویس و وست‌هم بیش از هر تیمی مقابل لیورپولِ یورگن کلوپ بازنده بوده‌اند. به همین دلیل، سرمربی اسکاتلندی از این که کلوپ لیگ برتر را ترک می‌کند به شوخی ابراز خوشحالی کرد و البته در ادامه به تمجید از او پرداخت. مویس پس از بازی در مورد کلوپ گفت:

خوشحالم که کلوپ می‌رود. لعنتی [جثه‌اش] خیلی بزرگ است و دندان‌هایش خیلی برق می‌زند. او برای لیورپول بسیار عالی بود. آنجا مثل یک «بابا» بود و توانست به خوبی یک باشگاه بزرگ را مدیریت کند، اتفاقی که گاهی خیلی راحت نیست. لیگ برتر مربی‌های مختلفی از جا‌های متفاوتی وارد می‌کند. بعضی‌ها خیلی زود می‌روند. بعضی‌ها هم الگو می‌شوند، مثل سر الکس فرگوسن و ژوزه مورینیو. عجله کن یورگن، از لیورپول برو! 

 طی 14 بازی مقابل یورگن کلوپ در لیگ برتر، دیوید مویس با هدایت وست‌هم و ساندرلند تنها یک بار به برتری دست یافت. آن پیروزی در جریان نیم‌فصل اول 22-2021 رقم خورد، جایی که چکش‌ها با برتری 3-2 فصل درخشان را ادامه دادند. 

اولین دیدار یورگن کلوپ و دیوید مویس در سال 2016

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • تمجید جالب مویس از کلوپ: یورگن سریع‌تر از لیورپول برو!
  • (ویدیو) تصاویری که حسن یزدانی ۲ روز بعد از حذف دیوید تیلور منتشر کرد
  • انعکاس چهره معلم در قاب جادو
  • (ویدئو) افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • افشاگری عجیب درباره ایرج طهماسب
  • آمادگی هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی
  • صنعت نشر هند برای تولید کتاب‌های صوتی با هوش مصنوعی آماده می‌شود
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان