Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدپیام حسینی کارگردان و تهیه‌کننده سینما درباره ساخت سریال «زارا» گفت: «سریال «زارا» براساس رمانی به قلم محمد قاضی و با همین نام ساخته شده است.»

پیام حسینی درمورد این سریال به خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: «سریال «زارا»  در 25 قسمت آماده پخش شده و از روز پانزدهم ماه رمضان در فضای مجازی و به صورت آنلاین منتشر خواهد شد که اتفاقی تازه در ایران است چون «زارا» سریالی با عواملی کردی و بازیگران بومی است و به زبان کردی هم ساخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درباره «زارا» اضافه کرد: «این سریال قصه‌ای عاشقانه و تلخ دارد که در اطراف مهاباد تصویربرداری شده است. «زارا» درباره آداب و رسوم کردی است و به فرهنگ و ادبیات این منطقه می‌پردازد. این سریال طوری است که هم مخاطبان جوان را جذب می‌کند و هم می‌تواند توجه نسل قدیمی‌تر را به خود جلب کند.»

حسینی که با کارگردانی فیلم کوتاه «بادبادک‌ها» توانست در هفتادمین دوره جشنواره فیلم برلین جایزه منتخب بخش نسل جشنواره را از آن خود کرده بود درمورد چگونگی پخش این سریال گفت: «هنوز تصمیم نگرفته‌ایم که برای نمایش سریال مانند سایت‌های فیلیمیو و نماوا هزینه‌ای را دریافت کنیم و یا به صورت رایگان این سریال را پخش کنیم. برایم این موضوع مهم است که این اتفاق رخ بدهد و فیلم با عوامل بومی که حدود 70 جوان هستند و سرمایه خصوصی و بدون حمایت ارگان‌های دولتی و اسپانسرها نمایش داده شود.»

او در آخر به کمپانی ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت: «شرکت پریا فیلم که از سال 1395 در سنندج تاسیس و به تولید فیلم و سریال مشغول است، ساخت و پخش این مجموعه را برعهده دارد. این شرکت با برند تجاری سانتافیلم پیش‌تر هم فیلم‌هایی با زبان کردی و برای پخس در کردستان عراق ساخته بود که در کشور عراق پخش شده‌اند.»

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زارا برلین نمایش آنلاین بادبادک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟

آفتاب‌‌نیوز :

اولین نتیجه و اثر سیگار بر روی پوست صورت، ایجاد چین و چروک‌های عمودی در اطراف دهان است. اگرچه با افزایش سن فرار از این چین و چروک‌ها ممکن نیست. اما سیگار باعث به جلو افتادن آن‌ها می‌شود. چین و چروک‌های پنجه کلاغی که در اطراف چشم پدیدار می‌شوند، متداول‌تر هستند. این چروک‌ها برای افراد سیگاری زودتر از سایر افرادی ایجاد می‌شوند.

 آسیب به کلاژن و الاستین عامل اصلی پیری زودرس پوست است. اولین تاثیر سیگار روی پوست هم با این نشانه ظاهر می‌شود. مصرف دخانیات باعث انقباض عروق می‌شود. در نتیجه مانع از رسیدن جریان خون و اکسیژن کافی به سلول‌های پوست می‌شود. همین عامل پیری زودرس را به دنبال دارد.

پوست صورت باید نرم و لطیف باشد. همینطور پوست دستان شما هم باید به همین صورت دیده شوند. یکی از عوارض سیگار بر روی پوست به صورت ایجاد لکه‌های پوستی در قسمت‌های مختلف بدن خود را نشان می‌دهد. این مشکل بیشتر بر روی بازو‌ها و سینه دیده می‌شود. همچنین به دلیل سیگار کشیدن خاصیت ارتجاعی پوست هم کم کم از بین می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • (ویدئو) آهنگ زیبای رضا یزدانی در سریال افعی تهران
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • جدیدترین شماره فیلم‌نگار با خلاصه فیلمنامه «آپاراتچی» و «آسمان غرب» منتشر شد
  • طرح بامزه بلیچر ریپورت برای سه مربی لیگ انگلیس؛ کچل‌های تخم مرغی! + عکس
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • ماجرای عجیب سارقی که با پابند الکترونیکی به سرقت می‌رفت