Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام حسن علیدادی ‌سلیمانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «میثاق معراج» با تقدیر از دست‌اندرکاران این مجموعه در کرمان بیان داشت: امروزه دشمن در فضای مجازی در پی به چالش کشیدن دین، اعتقادات و آرمان‌های ما است.

وی با اشاره به اینکه داشتن آگاهی و سواد رسانه‌ای در بحث فضای مجازی به ما کمک می‌کند تا منتظر حمله دشمن نباشیم افزود: باید با آگاهی دشمن را به چالش بکشیم و جوابگوی حملات او باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: هدف دشمن از راه‌انداختن جنگ نرم، استحاله فکری و فرهنگی می‌باشد که در نهایت به چالش کشیدن نظام از درون است، بنابراین ما با شناسایی نقاط ضعف جامعه باید تلاش کنیم تا در راستای رفع مشکلات و جلوگیری از استحاله فرهنگی حرکت کنیم.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: من زمانی که از نزدیک فعالیت‌های جوانان انقلابی و متعهد را در این نمایشگاه و در فضای مجازی دیدم فکر نمی‌کردم که در کرمان در راستای فضای مجازی تا این حد کار شده باشد و برای من بسیار مبارک و مغتنمی بود.

امام جمعه کرمان یادآور شد: فضای مجازی بسیار عمیق، پیچیده و وسیع است لذا هر چه جلوتر می‌رویم به طرح و برنامه‌ریزی دقیق‌تری برای حضور در این فضا بیشتر نیازمندیم.

علیدادی‌سلیمانی گفت: این مجموعه باید دقیق‌تر کار کند و با جذب نیروهای با کیفیت و ابزارهای مناسب در راستای جریان سازی قوی رسانه‌ای گام بردارد.

وی افزود: در جهت مقابله با تهاجمات فرهنگی وسیع دشمن در فضای مجازی باید به تربیت هر چه بیشتر نیروها و تهیه امکانات بپردازیم تا بتوانیم از انقلاب ارزش‌ها و آرمان‌های آن محافظت کنیم.

امام جمعه کرمان گفت: فضای مجازی را نباید تهدید دانست بلکه باید به آن به عنوان یک فرصت نگاه کنیم و آن را وسیله‌ای برای ترویج فرهنگ ناب اسلام و مقابله با تخریب‌ها قرار دهیم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
  • باید از هر فرصتی برای بیان حقایق استفاده کنیم
  • اتمام حجت دادستان کرمان با شایعه‌سازان در فضای مجازی
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • دهه کرامت؛ فرصتی برای افزایش معرفت مردم به اهل بیت(ع)