Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@22:43:45 GMT

شبکه من و تو،تخیل عباس عبدی را جدی گرفت!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۰۳۷۵

شبکه من و تو،تخیل عباس عبدی را جدی گرفت!

عبدی خود را جای این فرد گذاشته بود و نوشته بود «من سینا کمالخانی هستم» و بعد مطالبی را آورده بود، از جمله «کسانی از دانشگاه آکسفورد مدرک جعل می‌کردند. من برای رعایت احتیاط، ‏مؤسسه آموزشی تفتان در دورافتاده‌ترین نقطه کشور یعنی زاهدان را انتخاب کردم. حداقل از ‏این نظر نگاهم به داخل بود. ولی چرا این کار را کردم؟ برای اینکه شرط لازم ‏نماینده‌شدن، داشتن مدرک کارشناسی ارشد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوب سطح من خیلی بالاتر بود.»
عبدی با زبان استهزا و از زبان این فرد، انتقادات خود به رنگ باختن سواد و دانش در قبال مدرک را بیان کرده بود، اما شبکه من و تو، این یادداشت را به عنوان سخنان سینا کمالخانی منتشر کرد.
گاف معروف من و تو، ادعای ورود نیروهای سپاه از دریا به شهر ایذه خوزستان است تا از سقوط شهر به دست معترضان جلوگیری کنند، در حالی که ایذه صدها کیلومتر با دریا فاصله دارد. گفتنی است سینا کمالخانی کاندیدای انتخابات مجلس ۲ اسفند ۹۸ بود که رأی هم آورد، اما اخیراً روشن شد، مدرک کارشناسی ارشد او که شرط نمایندگی مجلس است، معتبر نیست. 23302 کد خبر 1385058

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عباس عبدی شبکه های ماهواره ای فارسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 سریال آقازده اثر بهرنگ توقیفی با جنجال‌های بسیاری همراه بود و بخشی از این جنجال‌ها به واسطه چند سکانس از جمله سکانس صیغه با طعم آش و شکلات بود. سینا سهیلی که خودش را با نام سینا مهراد معرفی می‌کند، از این سکانس گفت.

دیگر خبرها

  • خوشحالی عبدی یک مخاطب خاص داشت (عکس)
  • تأکید مدیر شبکه آموزش بر پاسداشت زبان فارسی و شعر و موسیقی اصیل ایرانی
  • اهمیت ویژه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی ، شعر و موسیقی اصیل ایرانی در شبکه آموزش
  • گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم + فیلم
  • (ویدیو) گل سوم پرسپولیس به آلومینیوم توسط سینا اسدبیگی
  • گل تماشایی سینا اسدبیگی به آلومینیوم (آلومینیوم اراک 2-3 پرسپولیس)
  • پشت صحنه سکانس جنجالی صیغه شکلاتی
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی