Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:21:27 GMT

آلکانترا قراردادش را با بایرن تمدید کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۰۴۴۷

آلکانترا قراردادش را با بایرن تمدید کرد

هافبک اسپانیایی بایرن مونیخ با این باشگاه برای تمدید قراردادش به توافق نهایی رسید.

به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، تیاگو آلکانترا از بازیکن باتجربه بایرن مونیخ به شمار می‌آید که عملکرد بسیار خوبی هم در ترکیب این تیم دارد. این بازیکن برزیلی تبار در سال 2013 توسط گواردیولا به بایرن مونیخ آورده شد و بایرن برای جذب این استعداد لاماسیا 25 میلیون یورو پرداخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه بیلد تاکید کرد که بایرن قرارداد آلکانترا را تمدید کرد بدون آنکه از زمان تمدید آن سخنی به میان آورد.

قرارداد آلکانترا با بایرن در ماه ژوئن 2021 به پایان خواهد رسید اما با توجه به عملکرد خوب این بازیکن و البته علاقه‌ای که خود او هم به تمدید داشت در نهایت در باواریای‌ها باقی ماند.

آلکانترا در 227 دیداری که با پیراهن بایرن به میدان رفته توانسته که 31 گل به ثمر برساند.

بایرن مونیخ در این روزهای کرونایی که فوتبال تعطیل است قرارداد توماس مولر و هانس فلیک را هم تمدید کرده بود.

بایرن خود را آماده ادامه بوندسلیگا می‌کند که به خاطر ویروس کرونا تعطیل شده است و پیش بینی می شود که تا دو هفته آینده این رقابت ها از سرگرفته شود.

شاگردان هانس فلیک با اختلاف 4 امتیازی نسبت به بوروسیا دورتموند در صدر جدول رده بندی جای دارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیاگو آلکانترا تیم فوتبال بایرن مونیخ بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن برتر تاریخ فوتبال از نگاه جمال موسیالا
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو