Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلطانعلی میر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره راه‌اندازی پردیس دانشگاه آزاد اسلامی زابل در شهرستان هامون اظهار کرد: در راستای گسترش توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد و عدالت آموزشی در مناطق محروم پردیس واحد زابل در شهرستان هامون راه‌اندازی می‌شود. استان سیستان و بلوچستان 37 شهر و شهرستان دارد که پیش از این فقط 10 مرکز آموزش عالی در آن فعالیت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا دانشگاه آزاد اسلامی در یک سال گذشته 25 پردیس و مرکز آموزش عالی در شهرستان‌های فاقد دانشگاه استان راه‌اندازی کرده که رضایتمندی و استقبال مردم منطقه را نیز به دنبال داشته است. از این حیث تعداد دانشجویان دانشگاه آزاد استان از 21 هزار به 30 هزار دانشجو رسیده و برای سال تحصیلی جدید نیز پردیس هامون درحال برنامه‌ریزی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: شهرستان هامون دارای 50 هزار جمعیت است که 12 هزار نفر از این تعداد جمعیت دانش‌آموزی بوده که برای ورود به دانشگاه نیاز به ساختار دانشگاهی و آموزش عالی دارند. شورای گسترش سازمان مرکزی دانشگاه مجوزات لازم را برای توسعه آموزش عالی هامون صادر کرده است.

میر درخصوص اقدامات فناورانه دانشگاه آزاد استان نیز تصریح کرد: طرح راه‌اندازی پنج سرای نوآوری در استان به سازمان مرکزی دانشگاه ارائه شده که با صدور مجوز زیرساخت‌های لازم را برای افتتاح آنها فراهم خواهیم کرد. هر یک از این پنج سرا براساس ظرفیت‌ها و بازارهای فراگیر منطقه‌ای برای واحدهای دانشگاهی مختلف استان پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های توجیهی سرای نوآوری گیاهان دارویی برای واحد دانشگاهی ایرانشهر، سراهای نوآوری گردشگری و سنگ‌های زینتی برای واحد دانشگاهی زاهدان، سرای نوآوری فرآوری‌های خرما و محصولات غذایی برای واحد دانشگاهی سراوان و سرای نوآوری فرآورده‌های دریایی برای واحد دانشگاهی چابهار برای اخذ مجوز راه‌اندازی برای سازمان مرکزی ارسال شده و به‌زودی افتتاح خواهند شد.

انتهای پیام/

358 / 167 دانشگاه آزاد هامون پردیس دانشگاه آزاد زابل در هامون سرای نوآوری گردشگری زابل سلطانعلی میر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: برای واحد دانشگاهی دانشگاه آزاد سرای نوآوری راه اندازی آموزش عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه سرپرستان قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر با حضور دبیر هیئت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، رؤسا و مسئولان دانشگاهی برگزار و محمدرضا شهاب به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدی‌شهر معرفی و از تلاش‌های حمید بیرقی قدردانی شد.

مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در این آیین ضمن بیان دستاورد‌ها و افتخارات دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: واحد‌های دانشگاهی دارای ظرفیت‌های بالقوه‌ای هستند که با شناسایی درست ظرفیت‌ها و فعال کردن آن می‌توان در راستای درآمد‌های غیرشهریه‌ای استفاده کرد و به تشریح کامل سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا پرداخت.

بیرقی سرپرست سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر هم به ارائه گزارش عملکرد دوران خدمت خود و شهاب سرپرست جدید این واحد دانشگاهی به بیان برنامه‌های خود برای اعتلای دانشگاه پرداختند.

در ابتدای این نشست رؤسا و معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در مزار لاله خوشنام زهرایی آرمیده در خاک دانشگاه حضور یافتند و ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهید گمنام بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و امام شهدا تجدیدبیعت کردند.

به گزارش آنا، شهاب دارای دکتری علوم اقتصادی و عضو هیئت علمی واحد سمنان است و سوابقی مانند دو دوره معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان و معاونت اداری و مالی واحد دامغان را کنار سایر مسئولیت‌های اجرایی، آموزشی و فرهنگی در کارنامه مدیریتی و علمی خود دارد.

در سابقه فعالیت‌های فرهنگی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهدیشهر احراز رتبه‌های ممتاز مسابقات قرآنی و کسب رتبه نخست در ترجمه قرآن کریم به زبان انگلیسی نیز مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت صندوق نوآوری از شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاهی
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • سرپرست دانشگاه آزاد مهدیشهر معرفی شد
  • فراخوان ایرانسل برای حمایت از طرح‌های پژوهشی دانشگاهی
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • هزینه درمان کودکان زیر هفت سال در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان رایگان شد
  • مرکز ملی نوآوری مغز راه اندازی می‌شود
  • مرکز ملی نوآوری مغز در بیمارستان فیروزگر تهران راه‌اندازی می‌شود
  • نخبگان و کارآفرینان خارجی جذب مرکز رشد و سرای نوآوری می‌شوند
  • کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در تپه پیرزال سیستان