Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@15:44:51 GMT

۱۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در خراسان جنوبی توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۰۷۱۶

۱۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در خراسان جنوبی توزیع می شود

حجت الاسلام بخشی‌پور از توزیع یکهزار و ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع)در بقاع متبرکه شهرهای فردوس، قاین و بیرجند بدون حضور مخاطبان برگزار می شود.

حجت الاسلام «پرویز بخشی‌پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند در خصوص برنامه های بقاع متبرکه خراسان جنوبی در روز ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) اظهار داشت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) برنامه هایی در بقاع متبرکه و امامزادگان واقع در شهرهای استان بدون حضور مخاطبان اجرا خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برنامه های بقعه متبرکه امامزادگان باقریه (علیهم السلام) بیرجند در روز ولادت امام حسن(علیه السلام) گفت: در این بقعه اجرای برنامه های مداحی، سخنرانی و کاروان شادی را به مناسبت ولادت امام حسن(علیه السلام) در دستور کار داریم و به صورت زنده از سیمای خراسان جنوبی پخش می شود.

 

وی با بیان اینکه مراسم بزرگداشت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) را در بقاع متبرکه موجود در سطح شهرهای فردوس، قاین و بیرجند نیز خواهیم داشت، افزود: با توجه به اینکه امروز با شیوع ویروس کرونا مواجه هستیم تصمیم گرفته ایم تا برنامه های بقاع متبرکه را به صورت مجازی و بدون حضور مخاطبان برگزار کنیم و در سایر بقاع متبرکه نیز برنامه هایی به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) اجرا می شود که در فضای مجازی پخش خواهند کرد.

 

حجت الاسلام بخشی‌پور تاکید کرد: در روز ولادت امام حسن مجتبی(علیه السلام) حدود یکهزار و 500 پک بهداشتی و بسته غذایی در تمامی شهرستان های استان توزیع می شود و به دست نیازمندان خواهیم رساند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه در شب های قدر نیز برنامه هایی در بقاع متبرکه به صورت مجازی برگزار خواهیم کرد، گفت: امیدواریم تا زمان فرارسیدن شب های قدر ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا اجازه بازگشایی بقاع متبرکه را صادر کند تا بقاع متبرکه بتوانند با رعایت پروتکل های بهداشتی میزبان مردم باشند.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ولادت امام حسن مجتبي ع بقاع متبرکه ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام بقاع متبرکه خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) خراسان جنوبی گفت: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۲۱۴۳ طرح اشتغالزایی اجتماع محور خرد و کلان با اعتباری بالغ بر ۲۳۱ میلیارد تومان در ۲۱۰ روستا و ۱۱ شهرستان استان به همت بنیاد برکت  به بهره برداری رسیده است
موسوی گفت: بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با بیش از ۲۶ تسهیلگر و مجری در ۱۱ شهرستان استان با اشتغال زایی خرد و کلان در مناطق هدف و روستایی رشته‌های شغلی کشت گیاهان دارویی، بذر نهال، طیور، نیروگاه خورشیدی، تولیدی پوشاک، خدمات فنی، بازرگانی و عمومی، گردشگری، کشاورزی و دامپروری، دام سبک و سنگین، آبیاری و زه کشی، صنایع تبدیلی و تکمیلی، صنایع دستی، فناوری نوین، گلخانه، ماشین آلات، زنبور عسل را در دستور کار خود قرار داده است.

دیگر خبرها

  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • سلامتی و طولانی عمر در حکومت امام زمان(عج)
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • اجتماع بزرگ صادقیون با میزبانی از شهید گمنام برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • چرا زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی برابر با زیارت امام حسین (ع) است؟
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است