Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گیلان با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی در این استان گفت: مردم همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، ارسلان زارع شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران وضعیت فعلی استان گیلان از حیث بیماران کرونایی را نسبت به گذشته بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان‌های گیلان در حال حاضر کمتر از یک ششم تعداد بستری‌ها در زمان اوج شیوع کرونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار گیلان با اشاره به اینکه روند ابتلا به بیماری کرونا در استان در سه روز اخیر وضعیت باثباتی داشته است بیان کرد: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در مراکز درمانی استان گیلان امروز نسبت به روز گذشته 10 نفر کمتر بوده است و تعداد افراد بستری شده دیروز از روز ماقبل آن 5 نفر بیشتر بود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان شرط تداوم روند کاهشی شیوع بیماری کرونا در این استان را رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم عنوان کرد و افزود: طبق اعلام کشوری شهرستان‌های سیاهکل و رضوانشهر دارای وضعیت کم‌خطری از حیث ابتلا به کرونا هستند. 

اصفهان| روایت بانوی کارآفرینی که در میدان مبارزه با کرونا جهاد می‌کند؛ قدر خدمت به کشور و مردم را بدانیمدبیر کمیسیون بهداشت مجلس: موج دوم شیوع کرونا شهرستان‌های سفید را هم تهدید می‌کندبیشترین زیان در ایام بحران کرونا به گردشگری استان گیلان وارد شد

زارع از احتمال اضافه شدن 3 شهرستان استان گیلان تا پایان هفته به جمع شهرستان‌های دارای وضعیت کم‌خطر خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد با تداوم رعایت نکات ایمنی و پروتکل‌های بهداشتی وضعیت 3 شهرستان دیگر استان گیلان نیز به‌زودی به‌سمت کم‌خطر بودن برود.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم استان از حیث رعایت پروتکل‌های بهداشتی از متوسط کشوری نیز بالاتر هستند عنوان داشت: اگر چه وضعیت فعلی گیلان نسبت به گذشته بهبود یافته است اما همچنان از مردم گیلان درخواست داریم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به فاصله‌گذاری‌های اجتماعی وضعیت فعلی را ارتقاء دهند.

انتهای پیام/613/ح

R7877/P/S6,71/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی بیماران کرونایی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،حجت الاسلام والمسلمین توکلی امام جمعه باخرز در خطبه‌های نمازجمعه با انتقاد از وضعیت تنها بیمارستان این شهرستان گفت: ۱۰ سال از افتتاح بیمارستان شهرستان محروم باخرز میگذرد و مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بار‌ها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است. او افزود:آنچه که این مردم ولایت مدار و شهید‌پرور تقاضا دارند راه‌اندازی و تجهیز کامل این بیمارستان است.

وی با اشاره به بلااستفاده بودن اتاق عمل در این بیمارستان به دلیل نبود جراح و متخصص افزود:چرا باید تجهیزات اتاق عمل در این شهرستان خاک بخورد و کسی به فکر نیست؟ چرا در این دولت مردمی که به صورت شبانه روزی در راستای حل مشکلات مردم تلاش میکند کسی برای تجهیز کامل بیمارستان و پزشک متخصص و بیهوشی و جراح اقدامی نمیکند؟

 امام جمعه باخرز به موضوع نداشتن صرفه اقتصادی برای حضور جراح و متخصص در بیمارستان اشاره کرد و گفت:چرا می‌گویند این موضوع صرفه اقتصادی ندارد؟ آیا زمانی که جوانان این مرز و بوم در جبهه‌های حق علیه باطل شهید شدند آنها هم به منافع اقتصادی فکر میکردند؟

دیگر خبرها

  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • خطر مسمومیت با قارچ‌های طبیعی
  • پاسخ شفاف مسوولان گیلان به مطالبات مردم از شبکه باران
  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • وحیدی: تعداد اندکی از بانوان حجاب را رعایت نمی‌کنند