Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمرتضی نیرومند اسکویی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مجتمع مس آذربایجان (مس سونگون) متولی اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک صنعتی ورزقان از بزرگراه خواجه - ورزقان بوده و هم اکنون این پروژه دارای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه برای کاهش تصادفات جاده ای در این منطقه، اظهار داشت: با اجرای این تقاطع غیرهمسطح تردد واحدهای تولیدی و صنعتی شهرک صنعتی ورزقان به صورت ایمن تامین می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فروش بیش از ۹۰ درصد از اراضی شهرک صنعتی ورزقان به متقاضیان، گفت: به زودی عملیات توسعه شهرک صنعتی ورزقان آغاز می شود و در این راستا اجرای پل بر روی مسیل رودخانه برای آغاز عملیات مرحله توسعه شهرک صنعتی ورزقان در حال اجراست.

نیرومند اسکویی، ادامه داد: با توجه به اجرای فاز عملیاتی موجود، اراضی صنعتی به دلیل واگذاری های اخیر کاهش یافته است ضرورت توسعه فاز عملیاتی بیش از پیش احساس و عملیات آن با اجرای پل موجود آغاز شده و بیش از ۶۰ درصد پیشرفت دارد.

شهرک صنعتی ورزقان با حدود ۶۲ هکتار اراضی در اختیار و حدود ۳۳ هکتار زمین صنعتی در ۵ کیلومتری ورزقان و ۸۰  کیلومتری مرکز استان(تبریز) واقع شده است.

برچسب‌ها ورزقان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزقان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آذربایجان شرقی ورزقان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران آذربایجان شرقی شهرک صنعتی ورزقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش

بنا بر اعلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم،  با توجه به اجرای عملیات عمرانی در محدوده تقاطع باغیک_تفرش و جاده قدیم سلفچگان _ساوه، تا پایان خردادماه امسال، در این تقاطع محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

 از رانندگان محترمی که از محل اجرای طرح تردد می‌نمایند، درخواست می‌شود ضمن رعایت کامل جوانب ایمنی، تعامل لازم با مجریان پروژه را لحاظ فرمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • بهبود دسترسی محلی مناطق ۲ و ۴ با احداث تقاطع غیرهمسطح پل نیک‌اندیش
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها