Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمایش همت جوانانه، کمک مومنانه در سیرجان توسط جوانان هیئتی با توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جوانان عضو هیئت مکتب‌الرسول قتیل العبرات شهرستان سیرجان با همدلی و همراهی خود اقدام به تهیه 500 بسته معیشتی برای مستمندان کردند.

در این همدلی، جوانان امروز بسته‌های خود را در محل هیئت بسته‌بندی و توزیع کردند، این جوانان گفتند: خدا را سپاسگزاریم که این توفیق را داد تا بتوانیم با همدلی و همراهی خیرین و خانواده‌ها و جمع‌آوری بیش از 150 میلیون تومان این بسته‌های معیشتی را در قالب رزمایش مومنانه در ماه مبارک رمضان شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات و گوشت تهیه و بین نیازمندان محله و حاشیه شهر توزیع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/80015/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمان سیرجان جوانان برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با اعضای هیأت علمی حج ۱۴۰۳ در سخنانی بر لزوم شکل گرفتن افکار مفید و تأثیرگذار در اذهان مدیران و مسؤولان کشورهای اسلامی در راستای تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی تاکید کرد.

سرپرست حجاج ایرانی به محورهای سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با کارگزاران حج اشاره کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند حضرت ابراهیم (ع) یک الگو و عمده اقدامات آن حضرت فطری است.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت افزود: ایشان نخستین کسی بود که با مناظره و احتجاج، استدلال کرده و این استدلال‌ها حتی برای امروزی‌ها نیز غریب است. شیوه ایشان بسیار بدیع و نو بود چون مردم را از ناحیه عاطفی، تعقلی و اقناعی تحت تأثیر قرار می‌داد.

وی ادامه داد: آن حضرت سپس وجدان‌ها را بیدار کرد و حتی در راه خدا نخستین کسی بود که با شمشیر هم مبارزه کرد و جناب لوط را نجات داد.

وی با بیان اینکه در مناسک به یاد حضرت ابراهیم (ع) و امامت ایشان نماز طواف می‌خوانیم، در موضوع برائت خطاب به حاضران گفت: همه مراکز فرهنگی اسلامی و غیر اسلامی در راستای تنفر از کودک کشی اشغالگران برنامه‌هایی دارند.

وی افزود: در آمریکا دانشجویان در راستای حمایت از مردم بی دفاع غزه و فلسطین قیام کرده‌اند و پلیس هم رفتار نادرستی با دانشجویان و اساتید دارد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه چنین اقداماتی موجب بیداری وجدان مردم جهان خواهد شد، افزود: در برخی از کشورهای اسلامی آن طور که انتظار می‌رفت به این موضوع واکنشی نشان داده نشد، هر چند علی رغم حمایت‌هایی هم که از رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌شود اراده خداوند چیز دیگری ا ست.

بر پایه این گزارش، در بخشی از این نشست آیت الله جواد مروی، عضو جامعه مدرسین و استاد خارج فقه حوزه علمیه قم سخنانی را در ارتباط با برگزاری باشکوه حج ابراهیمی بیان کرد.

کد خبر 6100770

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت همدلی و همبستگی در امت اسلامی
  • نخستین رزمایش کمک مومنانه در بجنورد
  • خدمت رسانی ۴۱۵ گروه جهادی به مناطق محروم نیشابور
  • مردم حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات مجلس داشته باشند
  • توزیع ۵۵ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان خراسان شمالی
  • شناسایی سه واحد متخلف توزیع عمده قطعات خودرو غیراستاندارد
  • برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد
  • رویداد هنری بنت الهدی در البرز برگزار شد
  • از باز کردن پیام‌هایی با محتوای بسته معیشتی و سبد کالا بپرهیزید
  • هیئتی از تل‌آویو راهی قاهره است