Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتظری گفت: بسته های معیشتی از سوی کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد جامع رامیان جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.

«حسین منتظری» در خصوص اقدامات انجام شده کانون فرهنگی هنری شهید باهنر رامیان برای مقابله با ویروس کرونا به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: برای مقابله با ویروس کرونا اولین مرحله تشکیل ستاد شهرستان رامیان تشکیل شد و مدیر کانون شهید باهنر به عنوان عضو این ستاد فعالیت خود را به نحو شایسته و بایسته انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد جامع رامیان افزود: سمپاشی معابرعمومی با همکاری نیروهای پایگاه های مقاومت و نیروهای کانون فرهنگی هنری شهید باهنر و گروه جهادی شهید هادی، موسسه ترنم نور، فرمانداری، بهزیستی، بهداشت و درمان از نخستین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا بوده است.

 

وی تصریح کرد: دوخت 60 دست لباس از طریق آموزشگاه خیاطی کانون و تحویل به بیمارستان و تهیه ماسک توسط موسسه ترنم نور و توزیع بین نیازمندان از دیگر اقدامات صورت گرفته کانون شهید باهنر برای پیشگیری از ویروس کرونا بوده است.

 

 

منتظری در خصوص اقدامات انجام شده کانون در رزمایش «مواسات و همدلی» و کمک به نیازمندان، اظهارداشت: در اولین اقدام برای اجرای این رزمایش جلسه ای با حضور خیرین برگزار شد و کمک شایان و خوبی از سوی مردم خیر شهرستان رامیان صورت گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: در این راستا با استفاده از ظرفیت کانون، شهرستان رامیان تقسیم بندی شده و افراد نیازمند شناسایی و تحویل ستاد شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر مسجد جامع رامیان ادامه داد: در محدوده مسجد جامع ۵۰ نیازمند شناسایی شد و بسته های معیشتی به ارزش 150 تا 200 هزار تومان بین نیازمندان این محل توزیع شد.

 

وی گفت: این بسته های معیشتی شامل؛ برنج، روغن، قند، چای، پنیر، خرما و تخم مرغ در اول ماه مبارک رمضان توزیع شد.

 

منتظری افزود: مرحله دوم توزیع بسته های معیشتی نیز به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام) توزیع خواهد شد.

 

وی گفت: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، امسال به مناسبت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (علیه السلام)، در راستای برگزاری سفره کریم اهل بیت در سال های گذشته، نان صلواتی بین مردم شهرستان رامیان توزیع خواهد شد.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مواسات و همدلی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا بسته معیشتی حسین منتظری بسته های معیشتی شهرستان رامیان ویروس کرونا مسجد جامع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۱۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت‌الاسلام علی عزیزی افزود: طرح "مسجد، پایگاه قرآن" از ابتدای امسال در استان همدان اجرا شد و هم اکنون در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری مساجد استان در حال اجراست.

او تصریح کرد: ترویج فعالیت‌های قرآنی، انس جوانان و نوجوانان با قرآن، ترویج معارف قرآنی، ترویج سبک زندگی قرآنی و عمل به دستورات قرآن از اهداف اجرای این طرح است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان استعدادیابی قرآنی و هدایت نوجوانان و جوانان به سمت فعالیت‌های قرآنی را از دیگر اهداف طرح برشمرد و گفت: برنامه‌های مختلفی همچون کلاس‌های قرآنی، محافل سنتی قرآنی و طرح تلاوت نور اجرا می‌شود.

دیگر خبرها

  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در حرم مطهر راه‌اندازی شد/مهیای نذر جمعه اول
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود