Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروهای مسلح یمن وابسته به جنبش انصارالله از کشته و زخمی شدن بیش از ۵۲ تن از نیروهای ائتلاف عربستانی ضد یمن در درگیری‌ها برای مقابله با پیشروی گسترده آنها در چند جهت به سمت پایگاه‌های نیروهای مسلح یمنی در الضالع واقع در جنوب یمن خبر داد. همچنین انصارالله آمار نقض‌های ائتلاف عربی در ماه آوریل در حدیده را منتشر کرد، المسیره نیز از جنایت جدید مزدوران یمنی پرده برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، شبکه ماهواره‌ای المسیره وابسته به انصارالله اعلام کرد، در تیراندازی شامگاه سه‌شنبه مزدوران دشمن در تعز یک شهروند یمنی به شهادت رسیده و همسر او به همراه پنج تن دیگر از اعضای خانواده‌اش زخمی شدند.

بر اساس گزارش این شبکه، مزدوران دشمن در منطقه البیرین در المعافر واقع در غرب شهر تعز شروع به تیراندازی به سمت خودروی یکی از شهروندان کردند که به کشته شدن این شهروند و زخمی شدن شش تن دیگر از اعضای خانواده‌اش انجامید.

جمعه گذشته نیز در حمله خمپاره‌ای مزدوران دشمن به منازل شهروندان در منطقه الربیعی در التعزیه واقع در استان تعز، یک زن به شهادت رسیده و سه زن دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، طبق آمار منتشر شده از سوی اتاق عملیات افسران رابط و هماهنگی برای رصد موارد نقض آتش‌بس از سوی دشمن در استان حدیده، تعداد این نقض‌ها در آوریل گذشته به ۲۷۸۷ مورد رسیده است.

براساس این گزارش، موارد نقض شامل ۱۷ حمله به مراکز نظارت کیلو۱۶، سیتس ماکس و الخامری، پرواز ۲۹ فروند جنگنده در حریم هوایی مناطق الجبلیه، المنظر، کیلو۱۶ و دو خیابان صنعا و الخمسین، شهر محاصره شده الدریهمی و شهرهای حیس، شهر الشعب، المراوعه و الصلیف و همچنین حمله هوایی به شهر المراوعه هستند.

بر اساس همین آمار در مدت اعلام شده، ۶۵ فروند هواپیمای جاسوسی بر فراز شهر الجاح، حسی، الفازه، الدریهمی، الشعب، الصلیف و جزیره کمران و دو خیابان صنعا و الخمسین، مناطق کیلو۱۶، المنظر و الجبلیه به پرواز در آمدند.

طبق آمار، نیروهای دشمن ۲۴ کمین جنگی در خیابان الخمسین، منطقه کیلو۱۶، شهرهای الدریهمی، الفازه و حیس ایجاد کردند، آنها در این مدت ۷۵۱ حمله توپخانه‌ای و راکتی با استفاده از ۳۹۸۸ خمپاره و راکت و ۱۸۶۳ بار تیراندازی انجام داده و توافقنامه را نقض کردند.

همچنین یک منبع نظامی از تداوم تجاوزات نیروهای ائتلاف عربی در نقض آتش‌بس در حدیده خبر داد.

این منبع گفت: نیروهای ائتلاف عربی ۸۵ بار توافقنامه سوئد را در حدیده نقض کردند، آنها مناطق تحت کنترل نیروهای دولت صنعا را با حدود ۱۰۰ عدد خمپاره هدف قرار دادند و همزمان دو جنگنده نیز در منطقه به پرواز درآمدند، از سوی دیگر آنها نیروهای وابسته به دولت صنعا را به نقض توافقنامه سوئد و آغاز حملات متعدد در الدریهمی و التحیتا متهم کردند.

از سوی دیگر،‌ یحیی سریع، سخنگوی این نیروها اظهار کرد: مقابله با پیشروی نیروهای ائتلاف عربی در منطقه باب غلق در الضالع چند ساعت ادامه داشت و در این درگیری خسارات بزرگی به مهمات نیروهای مهاجم وارد شده و بیش از ۵۲ تن از آنها در این درگیری کشته و زخمی شدند.

سریع در ادامه گفت: همزمان با این عملیات، پیشروی و نفوذ بخش دیگری از این نیروها به سمت پایگاه‌های نیروهای یمنی در اطراف کوه قیس در منطقه مرزی جیزان نیز دفع شد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: جنگنده‌های دشمن ۲۵ بار مناطق مختلف استان‌های مأرب، الجوف و صعده را هدف قرار دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انصارالله یمن ائتلاف عربی در یمن ائتلاف عربی نیروهای ائتلاف زخمی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، بخشی از بزرگراه بین شهر میژو و شهرستان دابو در استان گوانگدونگ بامداد امروز چهارشنبه (به وقت محلی) ریزش کرد.

این شبکه افزود: این حادثه باعث گرفتار شدن ۱۸ خودرو شد و ۳۱ نفر از محل حادثه نجات یافتند و به بیمارستان منتقل شدند.

سی سی تی وی گزارش داد که عملیات امداد و نجات ادامه دارد.

علت حادثه همچنان مشخص نیست.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بازخوانی یک جنایت
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • هدف قرار گرفتن کشتی «سیکلادیس»با پهپاد «شهاب» نیروهای یمنی+ فیلم
  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند