Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مطهر شهیدان «شکیبا سلیمی، جعفر نظام‌پور و محمد شکری» با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم در کردستان تشییع شد. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، صبح امروز پیکر مطهر شهیدان «شکیبا سلیمی، جعفر نظام‌پور و محمد شکری» با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم تشیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز همزمان با مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید محمد شکری در دیواندره، پیکرهای مطهر شهیدان شکیبا سلیمی و جعفر نظام‌پور در گلزار شهدای قروه-سریش‌آباد و بیجار آرام گرفتند.

شهدای رمضان دیواندره| استاندار کردستان: نیروهای سپاه برای اعتلای اهداف انقلاب اسلامی جان خود را تقدیم کردندشهدای رمضان دیواندره| امام جمعه اهل‌سنت بیجار جنایت تروریست‌ها را محکوم ‌‌کرد / راه شهدا را ادامه می‌دهیم

شهیدان شکیبا سلیمی فرمانده سابق مریوان و جعفر نظام‌پور و محمد شکری دو رزمنده دیگر سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ظهر دیروز 16 اردیبهشت‌ماه جاری در درگیری با مزدوران ضدانقلاب در منطقه عمومی دیواندره به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطهر شهیدان نظام پور محمد شکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

حجت الاسلام احمد لقمانپور افزود: پیکرهای مطهر این دو شهید والامقام، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

وی گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

دیگر خبرها

  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • حادثه رانندگی با ۱۴ مصدوم در محور سقز _ دیواندره
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • بزرگ‌نمایی کانال‌های مجازی از تعداد مجروحان واژگونی مینی‌بوس
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش