Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-27@06:23:24 GMT

پیام سیاسی کرونا به اصلاح طلبان و اصولگرایان

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۶۶۹

ساعت 24- رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: متاسفانه هنوز عده ای از چالش ها برای ضربه زدن به دولت استفاده می کنند و گروهی در خارج و داخل نیز در جایگاه اپوزیسیون فرصت را برای ناکارآمدی جمهوری اسلامی تلقی می کنند.

جلال میرزایی درباره پیامی که کرونا برای سیاستمداران به همراه داشته است، بیان کرد: سیاستمداران در داخل کشور ما برخاسته از گروه ها و طیف های مختلفی هستند اما در نگاه کلی به دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا تقسیم می شوند که هریک از دو جناح به مسائل نگاه خاصی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال این است که آیا جناح های سیاسی و سیاستمداران نیز همانند دولت با در نظر گرفتن واقعیت ها به موضوع کرونا ورود کرده اند و چاره اندیشی داشته اند. متاسفانه این موضوع دیده نمی شود. هنوز عده ای از افراد از چالش ها برای ضربه زدن به دولت استفاده می کنند و گروهی در خارج و داخل نیز در جایگاه اپوزیسیون فرصت را برای ناکارآمدی جمهوری اسلامی تلقی می کنند. متاسفانه تغییر در نگاه سیاستمداران برای اجماع و حمایت همگانی از دولت دیده نمی شود. 

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کرونا در برخی از کشورها یک چالش اساسی بعد از جنگ جهانی به شمار می رود اما در داخل کشور ما که همواره به بحران جنگ و تحریم مواجه بودیم آثار و تبعات آن هنوز ملموس نیست چراکه ما همواره با بحران روبه رو بوده‌ایم. اما آثار این ویروس بر روی اقتصاد و درآمدهای کشور روشن است. دولت نیز با وزرای مربوط و اقتصاددانان در حال چاره اندیشی برای تامین هزینه ها در سال ۹۹ است.

این عضو فراکسیون امید مجلس در ادامه با اشاره به اولویت کشور در شرایط کنونی مطرح کرد: اولویت سال ۹۹ آنطور که عده ای نگاه به داخل می دانند نیست، بلکه این نگاهی سطحی است. مهم ترین اولویت سال ۹۹ تامین منابع برای هزینه های کشور است. باتوجه به وضعیت درآمد کشور باید به دنبال تامین هزینه های پیش بینی شده در بودجه از طریق منابعی باشیم که تورم را افزایش ندهد.

میرزایی در پایان تصریح کرد: دولت حرکت خوبی را از طریق بورس آغاز کرده است که می تواند مشکل نقدینگی را بعد از حدود ۴۰ سال حل کند و محلی برای سرمایه گذاری مردم باشد. دولت زحمت زیادی کشیده تا مردم اعتماد کرده و بالاخره سرمایه خود را از بازار مسکن، ارز و خودرو به سمت بورس آورده اند.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی

انسیه خزعلی معاون امور زنان ‌و خانواده رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: طبق گزارش بهزیستی تهران با ترمیمی که در دستورالعمل فرزندخواندگی صورت گرفته، برخی شیرخوارگاه‌ها به دلیل جمع شدن صف فرزندخواندگی جمع‌‌آوری شده‌اند.

وی افزود: در سال اول دولت بسیاری در شهر‌های مختلف از این موضوع ناراحت بودند که در نوبت هستند، اما به آنان فرزندی سپرده نمی‌شود و گاهی این انتظار دو تا سه سال طول می‌کشید.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • جمع‌شدن برخی شیرخوارگاه‌های تهران پس از اصلاح دستورالعمل فرزندخواندگی