Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@18:13:36 GMT

توزیع ۱۵۰۰ سبد کالای بهزیستی سمنان در رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۶۷۲

توزیع ۱۵۰۰ سبد کالای بهزیستی سمنان در رزمایش کمک مومنانه

رعنا سورمه روز چهارشنبه به رسانه ها اعلام کرد: اداره کل بهزیستی استان سمنان اسفند ۹۸ یکهزار بسته سبد کالا توسط موسسه های خیریه تهیه کرد و این سبدهای کالا در بین جامعه هدف و افراد آسیب دیده در روزهای کرونایی توزیع شد.

وی ابراز داشت: سازمان بهزیستی کشور از ابتدای بهمن ۹۸ و پس از شیوع کرونا در کشور تا کنون بیش از ۳۸ دستورالعمل و ۵۰ اقدام شاخص را در پیشگیری از کرونا اجرایی کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بهزیستی از اسفند ۹۸ تا به امروز در قالب پویش لبخند مهربانی به مناسبت نوروز و پویش همدلی در ماه رمضان به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی  اقدام کرد و تا کنون در این راستا با تحویل بسته های غذایی و بهداشتی در بین کودکان کار ، مناطق آسیب پذیر ، افراد آسیب دیده اجتماعی و اقتصادی و معتادان، گامی در جهت رفع بخشی از نیازهای این گروه ها برداشت.   

رییس اداره مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان سمنان گفت:  پیرو فرمایش مقام معظم رهبری در جهت کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع  کرونا با اطلاع رسانی به موسسه های خیریه تحت نظارت ، اطلاع رسانی به خیران حامی و روسای ادارات شهرستانها، کمک های نقدی و غیرنقدی به منظور شرکت در رزمایش استانی کمک مومنانه جمع آوری شد.

بنا به گفته ظهر دیروز رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶۳۴۰ نفر رسید.

برچسب‌ها ویروس کرونا سمنان کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور پروندهٔ خبری رفتار مومنانه و همدلانه ایرانیان در روزگار کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سمنان کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور ویروس کرونا سمنان کمک های مردمی سازمان بهزیستی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی

به گفته یکی از مددجویان عده‌ای از آنها سال گذشته از طریق اداره بهزیستی اقدام به خرید کولر گازی کرده اند، اما در حال حاضر قرار شده به جای کولر گازی کولر آبی تحویل دهند. این موضوع آنها را گلایه‌مند کرده است و درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام خسته نباشید، سال گذشته اداره بهزیستی مبلغی بابت تحویل کولر گازی از مددجویان خود دریافت کرد و قرار بر این بود پنجاه درصد مبلغ از مددجویان یعنی هفت میلیون و پانصد هزار تومان و پنجاه درصد هم برعهده اداره باشد ولی بعد از گذشت هفت ماه چند وقت است که نامه‌ای از طرف اداره بر روی کانال‌های خبری گذاشته شده که یا کولر آبی تحویل داده می‌شود یا برای برگشت پول مددجویان اقدام کنند، درصورتی که اگر مددجویان برای خرید کولر به صورت قسطی اقدام می‌کردند الان تمامی اقساط آن به پایان رسیده بود در ضمن سال قبل می‌شد  با پانزده میلیون کولر خرید، ولی الان نزدیک به سی میلیون شده خواهش می‌کنم پیگیری کنید.  باتشکر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • سالانه بیش از ۱۵۰۰ قطعه پرنده وحشی در خراسان رضوی تیمار می‌شود
  • ایستگاه فضایی چین آسیب دیده است
  • قبور آسیب‌دیده خلدبرین ترمیم می‌شود
  • بازدید میدانی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از بنا‌های آسیب دیده زلزله ۹۶
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل
  • ترمیم قبور آسیب‌دیده خلدبرین