Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:15:45 GMT

خنثی‌سازی طرح حمله به سیستم برق‌رسانی ملی ونزوئلا

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۸۴۹

خنثی‌سازی طرح حمله به سیستم برق‌رسانی ملی ونزوئلا

به گزارش تارنمای شبکه تله سور، "دلسی رودریگز" روز گذشته(سه‌شنبه) حمله علیه سیستم برق‌رسانی و همچنین توطئه اخیر شماری از مزدوران خارجی را که به دنبال بی‌ثبات کردن این کشور بودند را محکوم کرد.

 وی افزود: روز گذشته بار دیگر حمله‌ای علیه سیستم برق‌رسانی ملی ونزوئلا رخ داد اما خوشبختانه توانستیم بار دیگر خدمات‌رسانی در این بخش را احیا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: به رغم تلاش‌هایی برای بی‌ثبات کردن ونزوئلا، دولت کاراکاس همچنان در راستای آرام کردم شرایط کشور گام برمی دارد. مردم شجاع ونزوئلا در برابر هرگونه تجاوز تحت هدایت آمریکا و کلمبیا به این کشور مقاومت می‌کنند.

اظهارت این مقام ونزوئلایی در حالی مطرح شده است که دونالد ترامپ به دنبال بازداشت دو شهروند آمریکایی در ونزوئلا ادعای مقامات این کشور در مورد نقش واشنگتن در یورش مسلحانه ناکام در کاراکاس را رد کرد.

ترامپ در جمع خبرنگاران هرگونه دخالت ایالات متحده در آنچه که مقامات ونزوئلا آن را یورش مسلحانه ناکام در این کشور خوانده‌ و منجر به دستگیری ۲ مزدور آمریکایی شد را رد کرد.

واکنش ترامپ در حالی عنوان می‌شود که نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا روز دوشنبه اظهار کرد که مقامات امنیتی دو شهروند آمریکایی را که با یک کهنه سرباز ارتش آمریکا مشغول به کار بودند، بازداشت کرده‌اند و مسئولیت یک عملیات مسلحانه ناکام را بر عهده گرفته‌اند.

ترامپ در پاسخ به بازداشت آمریکایی‌ها گفت: ما فقط در مورد آن شنیدیم. اما این هیچ ارتباطی با دولت ما ندارد.

به گفته رییس جمهوری ونزوئلا، نیروهای امنیتی این کشور همچنین ۱۳ "تروریست" را که با این طرح توطئه مشارکت داشتند، دستگیر کرده‌اند. مادورو تصریح کرد، این توطئه با هماهنگی واشنگتن برای ورود به خاک ونزوئلا از طریق سواحل این کشور و سرنگونی دولت وی انجام گرفت.

برچسب‌ها دونالد ترامپ نیکلاس مادورو ونزوئلا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونالد ترامپ نیکلاس مادورو ونزوئلا دونالد ترامپ نیکلاس مادورو ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، مرزبانی فراجا از شهادت یک سرباز مرزبانی هنگ مرزی بانه درپی تیراندازی به برجک نگهبانی خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: فرماندهی مرزبانی فراجا با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد:‌ « در پی تیراندازی گروهک معاند به برجک نگهبانی در هنگ مرزی بانه سرباز وظیفه فرزین بلیان، اهل کرمانشاه به فیض شهادت نائل آمد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است:‌ « تیراندازی گروهک معاند از مواضع نامشخص مستقر در آن سوی نوار مرزی، به سمت مأموران پاسگاه مرزی هنگ ژال، صورت گرفته که متاسفانه، علاوه بر شهادت یکی از کارکنان وظیفه، دو سرباز وظیفه و یک کادر دیگر نیز مجروح شدند که این افراد برای سیر مراحل درمان، به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.»

در پایان اطلاعیه مرزبانی نیز تاکید شده که « بررسی‌ها برای روشن شدن زوایای این جنایت ادامه دارد که اطلاعات تکمیلی، متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.»

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902063

دیگر خبرها

  • حمله ناکام گروهک تروریستی جیش الظلم به یگان تکاوری نصرت آباد
  • پوستکوعلو: نمی‌توان به بهانه تیم‌سازی در دستیابی به موفقیت ناکام ماند
  • خنثی‌سازی فتنه مدعیان دروغین مهدویت توسط امام صادق (ع)
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • هشدار جدی عربستان به اسرائیل | خطای بزرگ را انجام نده تا ما خائن نشویم!
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • حمله مسلحانه به هنگ مرزی کردستان؛ یک سرباز به شهادت رسید/ عکس
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند