Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@16:32:35 GMT

کدام علائم نشانه اضطراب از ابتلا به کروناست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۸۷۰

کدام علائم نشانه اضطراب از ابتلا به کروناست؟

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، داود یادگاری‌نیا، متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسری گفت: ‌اکنون با توجه به مصرف ضد عفونی کننده‌ها، برخی که زمینه آلرژی دارند احساس گلودرد، سرفه خشک و خشکی گلو دارند.

وی ادامه داد: مهمترین موضوعی که وجود دارد، بروز اضطراب است. تعداد زیادی از افراد از ترس وجود بیماری دچار اختلال شدند و برخی موارد مانند خشک شدن گلو، احساس ناراحتی و تنگی نفس نابجا، ممکن است ناشی از این اضطراب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادگاری نیا درباره «میزان ماندگاری ویروس کرونا بر روی سطوح مختلف»،گفت: این موضوع بستگی به وضعیت آب و هوا دارد. اگر آب وهوا گرم و شرجی باشد، میزان ماندگاری کم خواهد بود و باقی ماندن ویروس روی سطوح کم است، اما اگر شرایط مناسب باشد گزارش‌هایی شده که این ویروس تا 9 روز نیز می‌تواند بر روی سطوح وجود داشته باشد.

این متخصص بیماری‌های عفونی با بیان اینکه افرادی که در سیستم درمانی فعالیت می‌کنند در زمان‌های فعالیت باید از استفاده از تلفن همراه خودداری کنند، گفت: باید گوشی تلفن همراه را با دستمال آغشته به مواد ضد عفونی کننده پاک کنیم.

یادگاری نیا با اشاره به اینکه هنگام استفاده از ضد عفونی کننده‌ها این مواد باید چند دقیقه روی سطوح مختلف بمانند، اضافه کرد: بهتر است بلافاصله بعد از استفاده از مواد ضدعفونی کننده، این سطوح را خشک نکنیم.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 داود یادگاری‌نیا متخصص عفونی تنگی نفس نابجا اضطراب از ابتلا به کرونا میزان ماندگاری ویروس کرونا بر روی سطوح مختلف گوشی تلفن همراه

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: متخصص عفونی اضطراب از ابتلا به کرونا گوشی تلفن همراه عفونی کننده یادگاری نیا روی سطوح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری

(تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری

دیگر خبرها

  • مراقب فروپاشی عصبی باشید / نشانه هایی برای تشخیص افسردگی
  • علت افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران چیست؟
  • دلیل مهم دل درد صبحگاهی و درد معده بعد بیدار شدن
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران/ کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند؟
  • ۶ علامت کمبود ویتامین که از چهره مشخص می‌شود
  • ۲ دلیل مهمِ افزایش آمار آبله‌ مرغان در ایران | کدام کودکان آبله مرغان نمی‌گیرند
  • برگزاری جلسه آموزشی پیشگیری از تب کریمه کنگو در بابل
  • رفلاکس معده؛ نشانه‌ها، علل و راه‌های درمان آن
  • (تصاویر) گنبد سرخ مراغه، یادگاری معماری سبک آذری
  • مداخله به‌هنگام، راه کنترل نشانه‌های اوتیسم