Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:18:34 GMT

کودکان دچار سوء تغذیه دیلم سبد غذایی دریافت کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۲۹۸۹

کودکان دچار سوء تغذیه دیلم سبد غذایی دریافت کردند

آذین صبوری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود:  همه‌گیری بیماری کووید۱۹ در کشور پیامدهای نامطلوبی بر وضعیت اقتصادی جامعه بویژه اقشار کم درآمد داشت که در این میان خانوارهای دارای کودک زیر پنج سال و زنان باردار به عنوان گروه‌های آسیب پذیرتر در معرض خطر ابتلا به سوءتغذیه، بیماری‌های عفونی و افزایش مرگ و میر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این ارتباط واحد بهبود تغذیه جامعه شبکه بهداشت و درمان دیلم با همکاری مراقبان سلامت و بهورزان در این شهرستان،  ۴۰ کودک دارای اختلال رشد و سوء تغذیه و هفت زن باردار دچار سوء تغذیه نیازمند را شناسایی کرد.

وی گفت: هدف از این طرح ، کمک به بهبود وضعیت رشد و تغذیه کودکان و زنان باردار و افزایش شاخص‌های سلامت مرتبط با کودکان و زنان باردار است.

کارشناس مسئول واحد بهبود تغذیه جامعه شبکه بهداشت و درمان دیلم افزود: آموزش تغذیه و مشاوره تلفنی در مورد اصول تغذیه صحیح در شرایط موجود کرونایی از دیگر فعالیت‌های این شبکه است که  این اقدام منجر به ارتقای سواد تغذیه‌ای خانواده و بهبود عملکرد تغذیه افراد جامعه می‌شود.

شهرستان دیلم با ۳۵ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سلامت و بهداشت تغذیه سالم بندردیلم پروندهٔ خبری کرونا و قشرهای آسیب پذیر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سلامت و بهداشت تغذیه سالم بندردیلم ویروس کرونا سلامت و بهداشت تغذیه سالم بندردیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان‌جنوبی، ۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

دیگر خبرها

  • یونیسف: ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • ۶۰۰ هزار کودک در رفح مصدوم، بیمار و دچار سوء تغذیه هستند
  • گفتگو با با تولیدکننده خلاق گلاب در رادیو
  • بخور نخور های تغذیه در تقویت چشم و بینایی + نکات مهم
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • تولد یک نوزاد در هیاهوی سیلاب نهبندان
  • این دو ماده غذایی انگل روده را نابود می‌کنند
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند 
  • ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال احمر خدمات درمانی رایگان دریافت کردند
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران