Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روزنامه ایران، این مرد که صبح سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران حاضر شده بود، در شرح ماجرای خود گفت: ۱۳ سال قبل من و دو نفر از دوستانم در خانه دوستم جمع شدیم و مقدار زیادی موادمخدر کشیدیم. همان شب یکی از دوستانم به ‌نام میلاد بر اثر مصرف زیاد مواد و اینکه چند نوع ماده مخدر را با هم کشیده بود، ایست قلبی کرد و حالش بد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من می‌خواستم او را به بیمارستان برسانم اما دوست دیگرم مانع شد و گفت اگر او را به بیمارستان ببریم، خودمان گرفتار می‌شویم. در همین گیرودار میلاد جان خود را از دست داد. ما هم او را از خانه بیرون بردیم و جسدش را در یک بیایان دفن کردیم.

مرد زندانی گفت: چند روز بعد با شکایت پدر میلاد، ما دستگیر و به اتهام قتل محاکمه شدیم. ما را به محل دفن میلاد بردند و ما آنجا را نشان دادیم اما چون جسد را در عمق کمی خاک کرده بودیم، حیوانات وحشی او را پیدا کرده و بخش‌هایی از بدنش را خورده بودند. به‌همین خاطر پدر میلاد درخواست قصاص داشت. ما را محاکمه و به قصاص محکوم کردند اما به سختی توانستیم ثابت کنیم که میلاد خودش بر اثر مصرف مواد مخدر جان باخته است.

مرد ادامه داد: در این ماجرا دوستم از اتهام قتل تبرئه شد و من به اتهام قتل شبه عمد به حبس و پرداخت دیه محکوم شدم. اما حالا با گذشت ۱۳ سال از آن ماجرا توانایی پرداخت دیه را ندارم. بلاتکلیف مانده‌ام و شرایط خوبی ندارم. به همین خاطر از دادگاه تقاضای اعسار (عدم تمکن مالی) کرده‌ام. امیدوارم با این درخواست من موافقت شود و بتوانم به زندگی عادی خودم برگردم.

به این ترتیب قضات برای تصمیم‌گیری در این پرونده وارد شور شدند.

کد خبر 508627 برچسب‌ها حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل

فرماندار شهرستان اردل از پیدا شدن جسد مردی ۴۵ ساله با دست و پا و دهان بسته در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

یعقوب شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد، با اشاره به تماس اهالی یکی از روستاهای شهرستان اردل در خصوص پیدا شدن یک جسد در رودخانه، اظهار داشت: بر اساس این تماس در کنار رودخانه‌ای در روستای بالد شهرستان اردل یک جسد مرد پیدا شد.

وی با اشاره به حاضر شدن دستگاه‌های ذیربط پس از تماس از جمله اورژانس، هلال احمر، دادستان و فرماندار، عنوان کرد: طبق بررسی، جسد فردی غرق شده در آب، با دست و پای بسته و پارچه و چسب بر دهان، در این رودخانه پیدا شد.

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اینکه هویت این مرد 45 ساله نامعلوم است، خاطرنشان کرد: جسد برای انجام آزمایش‌ها به پزشکی قانونی شهرکرد منتقل شد. این جسد 2 هفته در آب بوده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • دستگیری مردی که دایی و خاله‌اش را کشت
  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • پیدا شدن جسد مردی با دست‌و‌پا و دهان بسته در رودخانه اردل
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود
  • مدال برنز مسابقات آزاد دارت کارگران کشور بر گردن بانوی یزدی
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • دستگاه قضا ابتدا سراغ مفسدین گردن کلفت می‌رود
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که می‌خواست خدا شود!
  • (ویدئو) جوزف کالینگر، قاتل زنجیره‌ای؛ مردی که پسرش را هم کشت!