Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@20:38:49 GMT

مردم باید تحولات و رشد اقتصادی را بر سر سفره خود لمس کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۱۱۶

مردم باید تحولات و رشد اقتصادی را بر سر سفره خود لمس کنند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده صبح امروز در اولین جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی شهرستان اهر در سال‌جاری با اشاره به این‌که رزمایش مواسات و کمک مومنانه؛ جلوه زیبایی از حس نوع‌دوستی را به نمایش گذاشت، اظهار داشت: از زمانی که مقام معظم رهبری نسبت به برگزاری رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدام نمودند اقدامات بسیاری در کشور و اهر صورت گرفت و در این مسیر سپاه و بسیج، خیرین و نهادهای حمایتی عملکرد خوبی در حمایت از اقشار ضعیف و کم درآمد داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دعاهای خیر، عمل به توصیه‌های بهداشتی و اقدامات انجام یافته در مقابله با ویروس کرونا نتیجه مطلوبی را به همراه داشته است و در حال حاضر روند نزولی مبتلایان را شاهد هستیم که در این میان شهرهای سفید به عبارتی در این شهرها ویروس کرونا همانند قبل فعال نیست اعلام می‌شود.

امام جمعه اهر ادامه داد: وزارت بهداشت با اعلام شهرهای سفید، نماز جمعه در این شهرها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مجدداً برقرار می‌شود، البته در شهر اهر هنوز وضعیت سفید نیست تا بتوانیم نماز جمعه را برپا کنیم.

حاجی‌زاده با ذکر این‌که آسیب تحریم‌های ظالمانه آمریکا به مراتب بدتر و شدیدتر از شیوع ویروس کرونا است اما با این حال توانسته‌ایم در برابر تحریم‌ها ایستادگی کنیم، گفت: وقتی تحریم‌های آمریکا نتوانست سد راه اراده مستحکم و پیشرفت ایرانیان شود، قطعاً ویروس کرونا هم نمی‌تواند مانع از پیشرفت شود و حتماً تا به امروز که نشان داده‌ایم بر این ویروس منحوس غلبه می‌کنیم.

وی، مسائل اقتصادی را یکی از مهم‌ترین مسائل کشور خواند و گفت: همان‌طور که می‌دانید مقام معظم رهبری چندین سالی می‌شود که شعار سال‌ها را بر مبنای اقتصادی انتخاب می‌کنند و با توجه به مشکلات جامعه، اقدامات انجام یافته در حوزه مسائل اقتصادی؛ کافی نیست و به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی بایستی تحولات اقتصادی را بر سر سفره‌ها لمس کنند و اینکه صرفاً بگوییم قیمت‌ها چنین و چنان شد و تورم کاهش یافت دلیل نمی‌شود.

امام جمعه اهر اضافه کرد: بهبود شرایط اقتصادی و کمک به تأمین معیشت مردم را باید مردم بر سر سفره احساس کنند و این موضوعی است که مقام معظم رهبری در مسئولان مطالبه می‌کنند.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی و معیشتی مردم نباید قربانی کرونا شود، گفت: این‌که گفته شود فعلاً با ویروس کرونا درگیر هستیم و مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را فراموش کنیم قابل قبول نیست، هرچند مقابله با ویروس کرونا نیز مهم است ولی نمی‌توان مقابله با کرونا را به تمامی مسائل تأمین داد.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های و مدیران بایستی در پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری در رابطه با «جهش تولید»، برنامه‌ریزی مدون و دقیق داشته باشند و بگویند چه اقدامی انجام می‌دهند و اگر اقداماتی انجام داده‌اند باید نسبت به سال گذشته این اقدامات و فعالیت‌ها ۱۰ برابر شود چون مطالبه رهبری نیز چند برابر شده است.

امام جمعه اهر با تاکید بر این‌که روحیه دوران دفاع مقدس در شرایط فعلی هم می‌تواند تحریم‌های دشمنان را بی‌اثر سازد، گفت: در شرایط تحریمی وقتی سپاه ماهواره پرتاب کرده و دشمنان انگشت بر دهان گذاشت یعنی این‌که ما می‌توانیم.

کد خبر 4918498

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر حاجی زاده امام جمعه اهر ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان ایلام شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید مقام معظم رهبری مسائل اقتصادی ویروس کرونا تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خفر با بیان اینکه یکی از سرفصل‌های عملی درس مکتب تشیع جعفری امام صادق (ع) در سیره عملی آن حضرت، مرزبندی با طاغوت است. گفت: مبنای عملی تمام اولیا الهی و ائمه هدی (ع) همین مرزبندی با طاغوت است.

خطیب جمعه خفر گفت: واقعه عاشورا و محبوس و مسموم و مقتول شدن ائمه معصوم همه به خاطر مرزبندی با طاغوت است و قرآن کریم نیز در آیه (فَمَن یَکفُر بِالطّاغوتِ وَیُؤمِن بِاللَّهِ فَقَدِ استَمسَکَ بِالعُروَةِ الوُثقی…) به این مساله اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه ائمه به دنبال حاکمیت الهی بوده و به خاطر مقابله با طاغوت تحت فشار و زجر و مصیبت بودند افزود: دشمنان به امام صادق و دیگر امامان ما مجال و میدان ندادند و حتی ادعای امامت ائمه را جرم انگاری می‌کردند.

خطیب جمعه خفر به هفته کارگر نیز اشاره کرد و گفت: از مدیر کار و رفاه اجتماعی شهرستان انتظار داریم با ارائه برنامه‌های جامع‌تر در بخش انگیزه‌بخشی به نیروی کار زمینه تحول اقتصادی شهرستان را به صورتی شایسته‌تر فراهم نماید.

وی افزود: یکشنبه ۱۶ اردیبهشت سالروز اعلام جنگ رسمی اقتصادی آمریکا در سال ۷۴ و تحریم همه‌جانبه علیه ایران است و طی این چند دهه جبهه استکبار مدام دشمنی‌هایش را در جبهه اقتصادی شدت بخشیده تا نظام اسلامی و انقلابی ایران را از پا درآورد اما به لطف خدا و مقاومت مردم صبور و انقلابی این حربه هم کارساز نشد.

امام جمعه خفر گفت: گاهی عملکرد دولتمردان گذشته، جدای از مردم و به صورت انفعالی بود و رضایت کدخدا را شرط موفقیت خود می‌دانستند و چشم و دل و امیدشان به خارج از مرزهایمان بود.

کد خبر 6095768

دیگر خبرها

  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • لزوم اجرای وعده صادق اقتصادی در کشور
  • مردم چشم انتظار وعده صادق اقتصادی هستند
  • دشمن در جنگ اقتصادی با مقاومت مردم نتوانسته کاری از پیش ببرد
  • دانشجویان دنیا به دفاع از مردم فلسطین قیام کردند
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است