Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در متن بیانیه آیت الله حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ (آل عمران ۱۶۹)

در پی دفاع از امنیت کشور با عناصر تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره که منجر به شهادت سرهنگ پاسدار شکیبا سلیمی و دو تن از همرزمانش جعفر نظام پور و محمد شکری گردید، برگ زرین دیگری بر رشادت‌ها و فداکاری‌ها سپاه پاسداران در دفاع از حریم ولایت و امنیت در مقابل بدخواهان انقلاب اسلامی به خصوص مردم کردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن تبریک و تسلیت آسمانی شدن شهدای رمضان که در بهترین حالات عبادت و در ماه مهمانی خدا به محضر الهی مشرف شدند را به محضر رهبر حکیم انقلاب، مردم شهید پرور استان، و همرزمان شهدا و خانواده آن عزیزان، از خداوند منان برای این شهدا علو درجات و برای مجروحین عزیز شفای عاجل مسئلت دارم.

روز سه شنبه و در جریان درگیری با ضد انقلاب سه پاسدار سپاه بیت المقدس کردستان در منطقه عمومی دیواندره به شهادت رسیدند.

کد خبر 4918516

منبع: مهر

کلیدواژه: سیدمحمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان ویروس کرونا شیراز بوشهر ماه مبارك رمضان ایلام شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد بیرجند کمک به نیازمندان مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مراسم نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه یکی از کار‌های مهم در راه دین و انقلاب، مقوله استقامت است گفت: استقامت در عقیده، استقامت در راه حق ودر راه معنویت باید در زندگی انسان‌ها جاری و ساری باشد.
حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی افزود: تقویت ایمان، تقویت روح وقلب وتقویت عقل و پرهیز ازهوای نفسانی راه‌های مهم برای استقامت در عقیده است.
حجت الاسلام توکلی مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس نیز از اجرای ۱۵۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در استان خبرداد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در کردستان تشریح شد
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت