Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نمایشگاه دائمی مسجد محور با هدف حمایت از محصولات تولیدی فرهنگی و هنری شهرستان شیروان به همت فعالان مسجدی، همزمان با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (علیه السلام) در مسجد مسلم بن عقیل (ع) شیروان افتتاح می شود.

«محمد محمدزاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، از افتتاح نخستین نمایشگاه دائمی حمایت از تولیدکنندگان در مسجد مسلم بن عقیل(ع) شیروان خبر داد و اظهارکرد: این نمایشگاه با هدف حمایت از تولیدکنندگان استانی طراحی و اجرا شده که ابتدا و در مرحله اول با اولویت عرضه محصولات تولید شده در شهرستان شیروان افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای شهرک ولیعصر (عج) مسجد مسلم بن عقیل (علیه السلام) شیروان، تمرکز محصولات تولید شده توسط تولید کنندگان شیروان در این نمایشگاه را از اهداف راه اندازی آن اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فروش محصولات را در قالب غرفه هایی مدنظر دارد و  تولیدکنندگان علاقه مند می توانند محصولات خود را برای فروش در این نمایشگاه عرضه کنند.

 

 

وی اضافه کرد: هم اکنون 19 غرفه قفسه بندی شده در اختیار تولیدکنندگان شهرستان شیروان قرار گرفته تا با ارائه محصولات خود بتوانند سبب رونق تولیدات خود و ایجاد جهش در این عرصه شوند.

 

 

محمدزاده زمان افتتاحیه این نمایشگاه را 10 صبح روز شنبه 20 اردیبهشت ماه جاری، همزمان با میلاد فرخنده امام حسن مجتبی (علیه السلام) اعلام کرد و گفت: این افتتاحیه با حضور مسئولان در محل مسجد مسلم بن عقیل (علیه السلام) واقع در شیروان شهرک ولیعصر (عج) خیابان جهاد برگزار می شود.

 

 

وی همچنین تاکید کرد: با توجه به اهمیت موضوع  رعایت موارد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، افتتاحیه با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی انجام می گیرد.

 

 

وی با بیان این مطلب که تمام هدف ما توسعه و ارتقاء کارکردهای مسجد مسلم بن عقیل (علیه السلام) در جامعه و طراز ساختن آن با معیارهای مسجد اسلامی است، گفت: تاکنون با همیاری ارکان مسجد و پیشگامی روحانی و امام جماعت آن توانسته ایم علاوه بر ارائه تعاریف کارآفرینی و ایجاد زمینه های کارآفرینی برای فعالان، در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و آموزش مهارت های زندگی، نقش مسجد محوری منظور شود.

 

 

محمدزاده، همچنین راه اندازی کارگاه تهیه و دوخت ماسک و تولید بیش از 300 هزار ماسک توسط فعالان مسجدی در این مسجد، تهیه بسته های غذایی و توزیع آن میان خانواده های نیازمند، تهیه جهیزیه  و ساخت و تعمیر مسکن افراد شناسایی شده را از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مسجد نام برد.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقابله با کرونا فهما کانون مسجد مسجد مسلم بن عقیل علیه السلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس

دریافت 65 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سنج و دمام از جمله آلاتی است که در جنوب کشور برای اعلام عزا استفاده می‌شود.

در شهر بندرعباس به مناسبت سالروز شهادت حضرت امام صادق علیه‌السلام این آئین سنتی توسط جوانان مسجد امام حسین علیه‌السلام برگزار شد.

کد خبر 6096574

دیگر خبرها

  • تولیدهندوانه بافلزات سنگین/سلامت محصولات کشاورزی چقدرتضمین می‌شود
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • نخستین سوگواره بین المللی سفینة النجاة برگزار می‌شود
  • فراخوان نخستین سوگواره بین‌المللی سفینه‌النجاه منتشر شد
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • دو توصیه کوتاه از امام صادق علیه‌السلام
  • آیین دمام‌ زنی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در بندرعباس
  • خدمت اهالی هرمزگان در چایخانه حضرت رضا علیه السلام