Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@10:48:00 GMT

ادامه بارش‌ها از شمال غرب

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۴۸۱

ادامه بارش‌ها از شمال غرب

خبرگزاری آریا- کارشناس هواشناسی: بارش‌ها در استان‌های غربی، شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز همچنان ادامه دارد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرکرده افزود: از دیشب بارش در نواحی غربی کشور شروع شده است و امروز نیز در دامنه‌های جنوبی البرز، استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، همدان و زنجان بارش پیش رو داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بعدازظهر با شکل گیری ابر‌های همرفتی در دامنه‌های جنوبی البرز مثل قزوین، البرز، تهران و سمنان باید منتظر بارش باشیم.
آقای سرکرده افزود: به طور پراکنده بارش در استان‌های اصفهان و یزد و در سواحل دریای خزر و گیلان خواهیم داشت.
وی ادامه داد: اما به طور پراکنده در استان مازندران و گلستان نیز بارش پیش بینی می‌شود.
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: فردا خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی نیز باید منتظر بارش باشند البته این بارش‌ها به طور پراکنده و همراه با وزش باد خواهد بود که متاسفانه در برخی مناطق جنوب غرب کشور منجر به تولید گرد و خاک می‌شود.
آقای سرکرده افزود: امروز در استان خوزستان، ایلام و کرمانشاه متاسفانه وزش باد و گرد و خاک داریم که باعث کاهش کیفیت هوا در این نواحی خواهد شد.
وی گفت: فردا در بیشتر مناطق وزش باد نسبتاً شدید پیش رو داریم و در استان‌هایی مانند تهران، سمنان، البرز، قزوین و استان‌های واقع در مرکز کشور مثل قم و اصفهان نیز همین شرایط را کم و بیش داریم.
آقای سرکرده افزود: پیش بینی می‌شود باتوجه به افزایش دما در روز گذشته در سواحل دریای خزر امروز پنج تا شش درجه با کاهش دما مواجه شویم.
وی گفت: تهران نیز امروز بعدازظهر رگبار و رعد و برق پیش رو خواهد داشت ضمن اینکه برای جنوب استان تهران امشب و فردا وزش باد نسبتا شدید حاکم خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، سرکرده گفت: پیش بینی می‌شود دمای تهران در گرم‌ترین ساعات به 27 درجه سانتی گراد بالای صفر برسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ادامه بارش وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان

ایسنا/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: امروز و فردا در مناطق مرکزی، برخی مناطق شمالی و جنوب شرقی استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهپایه‌ای ضمن افزایش ابر، احتمال رگبار باران وجود دارد.

فهیمه راستی در گفت و گو با ایسنا درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: طی امروز و فردا در مناطق جنوب شرقی، برخی مناطق مرکزی و نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری، جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه دمای هوای شهر کرمان صبح امروز ۹ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۱۸ درجه می‌رسد، بیان کرد: لاله زار صبح امروز با دمای یک درجه زیر صفر سردترین و منوجان طی ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۳۴ درجه، گرم ترین نقطه استان بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • استاندار البرز از پروژه ادامه بلوار ماهان بازدید کرد
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • ۱۱۷ کیلومتر از راه‌های شمال و شرق استان و ۱۷۰ دهانه پل در سیل اخیر آسیب دید
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • چیزی به نام مرغ هورمونی وجود ندارد
  • ادامه بارش های رگباری در فارس تا عصر فردا