Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@21:54:36 GMT

اصحاب فرهنگ و هنر متضرر از کرونا اطلاعات خود را ثبت کنند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۵۷۷

اصحاب فرهنگ و هنر متضرر از کرونا اطلاعات خود را ثبت کنند

حجت الاسلام خدایاری گفت: صاحبان کسب و کارهای فرهنگی، هنری و رسانه‌ای سطح استان که از شیوع بیماری کرونا متضرر شده اند، اطلاعات خود را در سامانه وزارت فرهنگ ثبت‌ کنند.

«حجت‌الاسلام ناصرخدایاری»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، اظهار کرد: این افراد در صورتی که  متقاضی دریافت حمایت دولتی برای جبران خسارت خود هستند، باید با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرس www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

farhang.gov.ir درخواست خود را ثبت کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: طبق زمان‌بندی اعلام شده، رسته‌های هنری در روزهای(۱۶ و ۱۷ اردیبهشت)، فرهنگی در روزهای (۱۷ و ۱۸ اردیبهشت) و رسانه ای و تولید محتوای دیجیتال در روزهای( ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت) نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

وی با بیان اینکه ثبت‏‌نام با درج کد ملی و شماره تلفن همراه اختصاصی متقاضی امکان‌پذیر است، تصریح کرد: مراجعه به سامانه و ثبت کد ملی و شماره همراهی که متعلق به همان کد ملی است، دریافت نام کاربری با نام شمراه همراه متقاضی و رمز عبور اختصاصی از سامانه، ورود  به سامانه با نام کاربری و کلمه رمز عبور و تکمیل فرم اشخاص حقیقی و یا حقوقی بر مبنای نوع فعالیت که در سامانه ارائه شده، مراحل این فرایند است.

 

این مسول با اشاره به اینکه جامعه هنر، اصحاب فرهنگ و رسانه نیز به تناسب بقیه اصناف ازبابت شیوع کرونا متضرر شده اند، گفت: انجمن های سینمایی، موسیقی، هنرهای تجسمی، آموزشگاه های موسیقی، ناشران وکتاب فروشی ها ومطبوعات دراین ایام بیشترین خسارت را متضرر شده اند.

 

حجت الاسلام خدایاری ادامه داد: رونمایی از بازی اندرویدی ویروس کرونا، تولید بیش از۵۰۰  برنامه درارتباط با بیماری کرونا، پایش بیش از۱۰هزار خبر، راه اندازی نرم افزار ختم مجازی و رونمایی ازاین محصول درصورت ادامه بیماری کرونا، برگزاری مسابقات کتابخوانی و جشنواره های مجازی ازجمله اقدامات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان درایام تعطیلی کرونا است.

 

 

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: اصحاب هنر ویروس کرونا ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان وی با بیان اینکه در این جلسه قرار به تشکیل زنجیره تولید گوشت مرغ با محوریت اتحادیه مرغداران استان شد، ادامه داد: این اقدام در جهت حمایت از مرغداران با محوریت اتحادیه انجام شده است.

مدیر عامل اتحادیه مرغ گوشتی استان گلستان با اعلام اینکه مقرر شده است در جلسه آتی اعضای هیئت مدیره زنجیره را انتخاب کنیم، اضافه کرد: برخی از موارد نیز برای تشکیل زنجیره تامین و تولید مرغ باقی مانده است که در جلسه آتی آنها را بررسی خواهیم کرد.

جافر با بیان اینکه در زنجیره‌ای که تشکیل خواهد شد به صورت قراردادی با مرغداران، کارخانه‌های خوراک دام و کشتارگاه‌های استان همکاری خواهیم داشت، عنوان کرد: این یکپارچگی تولید باعث خواهد شد تا از متضرر شدن مرغداران در فضای فعلی صنعت طیور جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: درخواست تشکیل زنجیره را نیز به وزارت جهاد کشاورزی ارائه کرده‌ایم و منتظر پاسخ آنها هستیم.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان گلستان با بیان اینکه در حال حاضر مرغ زنده به زیر ۵۰ هزار تومان رسیده است، اظهار کرد: با آمار جوجه‌ریزی‌های که در ماه‌های گذشته رخ داده بود کاهشی شدن قیمت مرغ زنده قابل پیش‌بینی بود.

جافر اضافه کرد: یکی از راه‌های که در شرایط فعلی می‌توان جلوی متضرر شدن مرغداران را گرفت بحث صادرات مرغ است که در تلاش هستیم این مسیر هموار شود.

وی گفت: پشتیبانی امور دام هم باید در شرایط فعلی با همان قیمت مصوب ۵۸ هزار تومان مازاد تولید را جمع آوری کند تا مرغداران و تولیدکنندگان بیش از این متضرر نشوند.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • آغاز بارندگی‌ها در خوزستان/ اوج بارش‌ها روزهای پنج‌شنبه و جمعه است
  • سامانه بارشی تا اوایل هفته آینده در خراسان رضوی فعال خواهد بود
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • زنجیره یکپارچه تامین و تولید مرغ در گلستان تشکیل می‌شود