Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-29@10:44:23 GMT

آیا کارگران نیشکر هفت تپه کرونا گرفته‌اند؟!

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۵۹۹

به گزارش خبرنگار ایلنا، با بازگشایی واحدهای تولیدی، خطر ابتلا به کرونا و بحث حفاظت از جان کارگران پررنگ شده است؛ در ارتباط با مجتمع نیشکر هفت تپه نیز کارگران نگرانی‌هایی در ارتباط با ابتلا به کرونا مطرح می‌کنند.

تعدادی از آنها از ابتلای تعدادی از همکاران خود خبر دادند؛ منابع کارگری همچنین می‌گویند بحث ابتلا به کرونا در هفت تپه جدی نیست؛ قبل از این، فقط یکی از کارگران به کرونا مبتلا شده بود که بهبود یافت و در روزهای بعد، یکی دیگر از کارگران به خاطر داشتن نشانه‌ها به قرنطینه منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدبیگی (مدیرعامل کارخانه) در همین رابطه به ایلنا گفت: خبر ابتلای چند کارگر صحت ندارد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط تولید الکل در هفت تپه گفت: حفاظت جان کارگران در هفت تپه جدی گرفته می‌شود و با الکل تولیدی، همه خطوط ضدعفونی می‌شوند.

عاملی (نماینده تام الاختیار شرکت) نیز در ارتباط با زمزمه‌های ابتلای کارگران هفت تپه به کرونا به ایلنا گفت: بحث کرونا، یک بحث سراسری است و آلودگی همه جا هست؛ ما هم مجموعه‌ای هستیم با 7 هزار کارگر و طبیعی است که نگرانی‌هایی باشد؛ منتها در این مجموعه فقط دو نفر مشکوک به ابتلای کرونا داشتیم که آنها را به قرنطینه منتقل کردیم.

وی با تاکید بر اینکه، فرستادن این دو نفر به قرنطینه کامل با هدف صیانت از سلامتی دیگر کارگران و خانواده‌های خود آن دو کارگر صورت گرفته، ادامه داد: در نیشکر هفت تپه، تمهیدات بهداشتی جدی گرفته می‌شود، همه فضاها و خطوط به طور مرتب ضدعفونی می‌شوند و فاصله‌گذاری اجتماعی رعایت می‌شود؛ حتی در قسمت‌هایی که فاصله‌گذاری ممکن نیست، با شیفتی کردن کارگران، ایمنی را افزایش داده‌ایم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه ابتلای کارگران به کرونا هفت تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران در نماز جمعه تهران

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • امیدی که در «هفت‌تپه» زنده شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • کارگران در نماز جمعه تهران
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت