Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، احسان رشیدیان افزود: نظر به تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا به منظور جبران وقفه ایجادشده در برگزاری کلاس‌های درس در اسفند ماه ۹۸ ضمن اصلاح تقویم آموزشی برگزاری کلاس‌ها فعلا به مدت دو هفته تمدید شد.

وی بیان کرد: برگزاری امتحانات پایان نیمسال به مدت دو هفته به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزاری کلاس‌های دروس نظری با نظر استاد درس همچنان به صورت الکترونیکی و مجازی ادامه دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان ادامه داد: دروس عملی، کارگاهی یا آزمایشگاهی که امکان ارائه آن در قالب الکترونیکی وجود ندارد، پس از امکان حضور دانشجویان در دانشگاه به صورت فشرده ارائه می‌شود.

رشیدیان تصریح کرد: در ترم جاری محدودیت حداقل تعداد واحد اخذ شده در هر نیمسال وجود ندارد. در صورتی که دانشجویی نتواند از آموزش الکترونیکی استفاده کند، می‌تواند نسبت به ثبت درخواست در سامانه گلستان برای حذف درس یا حذف نیمسال بدون احتساب سنوات اقدام کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: چنانچه امکان برگزاری حضوری امتحانات میسر نشود، با محوریت استادان درس با ترکیبی از روش‌های مختلف همچون: اجرای آزمون‌های کوتاه الکترونیکی، ارائه تکلیف و تمرین برای هر جلسه درس و نظایر آن تصمیم‌گیری می‌شود.

کد خبر 508736 برچسب‌ها دانشگاه - دانشجو استان لرستان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه دانشجو استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند

‌به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز جمعه در بازدید از کنکور سراسری در دانشگاه لرستان، اظهار داشت: ۶۳ درصد از داوطلبان کنکور استان امسال در گروه‌های آزمایشی ریاضی، علوم‌تجربی، علوم‌انسانی، هنر و زبان خارجی دختران هستند.

وی با اشاره به برگزاری دومین روز از برگزاری کنکور گفت: ۳۵ هزار و ۵۶۱ نفر در این استان برای کنکور سراسری امسال در حال رقابت هستند.

استاندار لرستان، افزود: ۶۳ درصد از این تعداد را در گروه‌های مختلف تحصیلی بانوان تشکیل می‌دهند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه در دانشگاه‌های دولتی استان حدود سه هزار نفر پذیرفته می‌شوند، افزود: امیدواریم نخبگان و دانشجویان بااستعداد لرستانی پس از کسب تحصیلات عالیه جذب شوند.

کد خبر 6089010

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • ۶۳ درصد داوطلبان کنکور در لرستان دختران هستند
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات؛ اوایل هفته آینده در لرستان
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • ارائه ۵۰ بسته سیاستی بسیج اساتید برای حل مشکلات کشور
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان