Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:26:38 GMT

دستور ویژه رسیدگی به پرونده قتل کودک رامیانی

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۶۵۶

دستور ویژه رسیدگی به پرونده قتل کودک رامیانی

رئیس کل دادگستری گلستان یکی از معاونان خود را برای پیگیری و رسیدگی ویژه پرونده مربوط به قتل دختربچه رامیانی مامور کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دادگستری گلستان، هادی هاشمیان در نامه‌ای خطاب به قاضی «مزیدی» یکی از قضات پیشکسوت استان و معاونش در دادگستری استان دستور رسیدگی ویژه به پرونده قتل دختر رامیانی را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نامه آمده است: خبر کشف جسد دختر14 ساله با دستان بسته در اراضی کشاورزی اطراف شهرستان رامیان موجب تاثر و تالم گردید؛ به جنابعالی ماموریت داده می‌شود تا در خصوص چگونگی و انگیزه وقوع حادثه با همکاری مسئولین محلی، بررسی جامع و دقیق به عمل آید و اقدامات لازم را برای شناسایی و دستگیری عاملان آن انجام دهید و چنانچه در پیشگیری از وقوع حادثه فرد یا افرادی سهل‌انگاری کرده‌اند، مشخص و نتیجه در اسرع وقت به اینجانب گزارش شود.
گفتنی است، ساعت ۱۹ و ۲۵ دقیقه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ جسد یک دختر 14 ساله به صورتی که دستان و پاهای او با پارچه بسته شده و بخش‌هایی از بدن این کودک توسط حیوانان خورده شده بود در زمین‌های کشاورزی اطراف شهر رامیان در استان گلستان کشف شد.

تحقیقات پلیس و دستگاه قضایی استان برای کشف حقیقت ادامه دارد.

انتهای پیام/2307/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کودک قتل گلستان کشف جسد جسد رامیان کشاورزی هادی هاشمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • ۲۷ فقره تغییر کاربری غیرمجاز در مزارع آمل تخریب شد
  • ماموریت ویژه دادگستری البرز برای شناسایی مدیران شهری متخلف
  • صدور دستور قضایی برای تعقیب کیفری متخلفان حوزه شهری البرز‌
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • عفو بیش از ۲ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر سرقت در البرز
  • یک کشته بر اثر حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید