Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن اسلامی راد مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان گفت: ارزش ریالی تجهیزات رایانه‌ای قاچاق کشف شده در استان سمنان در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷، طبق برآورد کارشناسان یک هزار و ۳۷ درصد افزایش یافت.

او افزود: ارزش ریالی تجهیزات رایانه‌ای قاچاق کشف شده در استان سمنان سال ۹۷ به میزان ۱۶ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان بیان کرد: لپ‌تاپ، تلفن همراه، نمایشگر، کیس و دیگر لوازم کامپیوتری از جمله تجهیزات رایانه‌ای قاچاق کشف شده در استان سمنان در سال گذشته بود.

حسن اسلامی راد تصریح کرد: سال گذشته ۱۴۲ دستگاه اسباب‌بازی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در استان سمنان کشف شد.

او اضافه کرد: ۱۲۸ هزار و ۵۶۶ دستگاه لوزام خانگی به ارزش ۲۲ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال در استان سمنان سال گذشته با تلاش پلیس استان کشف شد.

اسلامی‌راد ابراز داشت: ۲۴ هزار و ۲۱۱ دستگاه لوزام خانگی قاچاق سال ۹۷ در استان سمنان کشف شد که آمار نشان می‌دهد میزان کشف لوزام خانگی قاچاق در استان سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ افزایش ۴۳۱ درصدی داشت.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سمنان با بیان اینکه قاچاق آفت رونق اقتصاد است، گفت: مبارزه با قاچاق به منظور تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق و جهش تولید در دستور کار قرار دارد.

۶۷۴ متهم در زمینه قاچاق کالا در استان سمنان سال ۹۸ دستگیر شدند.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مبارزه با قاچاق نیروی امنیت انتظامی لوازم خانگی قاچاق قاچاق چیان قاچاق تجهیزات رایانه ای قاچاق استان سمنان سال ۹۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، با اجرای طرح شناسایی و دستگیری سارقان توسط ماموران کلانتری ۱۵ آزادگان ۷ فقره سرقت را طی هفته گذشته کشف و در این راستا ۳ نفر را دستگیر کردند.
 
مأموران کلانتری ۱۵ آزادگان در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با سرقت در سطح شهرستان یزد در هفته گذشته موفق شدند ۳ سارق با ۷ فقره سرقت دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کنند.

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد