Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس هند ضمن بازجویی از فرزند رئیس گروه جماعت تبلیغی مدعی شد از زمان انتشار ویروس کرونا ۲۰ عضو ارشد این گروه فراری شده‌اند. ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از هندوستان تایمز، پلیس کشور هند فرزند «مولانا سعد» رئیس گروه جماعت تبلیغی هند را بازداشت و از او در مورد تعدادی از اعضای ارشد گروه جماعت تبلیغی بازجویی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است پلیس در بازجویی 2 ساعته خود از فرزند رئیس جماعت تبلیغی هند درمورد محل اختفای تعدادی از مسئولین این گروه سوال پرسید و مدعی شد اطلاعات خاصی از آنها به دست آورده است.

پلیس هند اعلام کرد: با بررسی شماره های تماس و ایمیل های این افراد سرنخ های مهمی به دست آمده که نشان می دهد آنها از مراکز خاصی تامین مالی می شوند.

همچنین پلیس خانواده مولانا سعد را مجبور کرده تا او را مجددا برای آزمایش کرونا حاضر کنند واین درحالی است که وی پیش از این یکبار 14 روز کامل قرنطینه شده و آزمایش کرونا نیز داده است.

گروه جماعت تبلیغی در واکنش به فشارهای رسانه ها و پلیس هند اعلام کرد: ما حاضر به همکاری با نیروهای امنیتی و نظامی هستیم و هیچ فعالیت غیر قانونی انجام نداده ایم.

پلیس هند حدود  یک ماه پیش دستور بازداشت رئیس جماعت تبلیغی را به همراه 6 نفر دیگر صادر کرده و مدعی شده بود این افراد از قوانین قرنطینه سرپیچی کرده اند.

همزمان با شیوع بیماری کرونا که در اوج تظاهرات های ضد دولتی مسلمانان هند به وقوع پیوست برخی رسانه های هندی تلاش کردند با اسلام هراسی، مسلمانان و به خصوص جماعت تبلیغی را عامل انتشار کرونا در هند معرفی کنند.

متهم کردن مسلمانان به انتشار کرونا واکنش های منفی زیادی در کشورهای خارجی به همراه داشت و برخی کشورهای مسلمان آن را تلاش آشکار حزب بی جی پی برای اسلام هراسی دانستند.

کارشناس کویتی: ویروس کرونا مشکلات پنهان مسلمانان هند را آشکار کردسونیا گاندی: حزب کنگره هزینه بی‌توجهی دولت هند به کارگران مهاجر را خواهد پرداختسناتور هندی: اسلام هراسی چهره هند را در جهان تخریب می‌کندمصاحبه با فعال فرهنگی هندی| بررسی وضعیت مسلمانان هند پیش و پس از کرونا/ ایجاد اختلاف بین هندوها و مسلمانان به‌سود کیست؟

انتهای پیام/.

R1475/P/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار"هند"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونای جدید اخبار هند ویروس کرونا ویروس کرونای جدید مسلمان اخبار هند گروه جماعت تبلیغی ویروس کرونا پلیس هند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی همچنان روی نوار پیروزی

منچستر سیتی در ادامه هفته سی و پنجم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس برابر میزبان خود ناتینگهام فارست به پیروزی رسید.

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته سی و پنجم رقابت های لیگ برتر انگلیس یک بازی برگزار شد.

در این دیدار منچستر سیتی مدافع عنوان قهرمانی مهمان ناتینگهام فارست بود و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند.

برای سیتی در این بازی گواردیول و ارلینگ هالند گلزنی کردند. هر دو پاس گل را کی‌ وین دی بروینه داد.

سیتی با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۷۹ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال صدرنشین در رده دوم قرار گرفت البته سیتی یک بازی کمتر دارد و در صورت پیروزی در آن به صدر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • داوید دخیا علی رغم نداشتن تیم همچنان به تمرینات انفرادی خود ادامه می دهد / فیلم
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی
  • عکس/ کودک کشی در غزه همچنان ادامه دارد (۱۶+)
  • ۲ متهم به قتل در آمل دستگیر و به زندان معرفی شدند
  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم
  • ناکامی پلیس آمریکا در مهار اعتراضات ضد صهیونیستی