Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@09:06:50 GMT

پاکسازی ملک متروکه از معتادان و زباله‌گردها

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۳۸۰۹

پاکسازی ملک متروکه از معتادان و زباله‌گردها

«محمود کلهری» شهردار منطقه۱۷ با اعلام این خبر گفت: «برخی از زباله‌گردان باسوء‌استفاده از غفلت مالک یکی از ساختمان‌های متروکه محله آذری، به دپوی زباله در این محل اقدام کرده بودند که با اقدام ضربتی مدیریت شهری رفع خطر و پاکسازی شد.» 
وی افزود: «عوامل ناحیه یک در گشتزنی متوجه‌ تردد زباله‌گردها در این ملک شده و ضمن شناسایی و اعلام اخطار به مالک، برای رفع مشکل اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» 
شهردار منطقه۱۷ با دعوت از شهروندان به نظارت شهروندی گفت: «شهروندان نقش بسزایی در شناسایی به موقع مشکلات محله‌ها دارند، لذا از آنها انتظار داریم اگر شاهد چنین مسائلی بودند، با سامانه نظارت همگانی۱۳۷ تماس بگیرند و از رهاسازی املاک بدون حفاظ خود خودداری کنند.»

کلهری افزود: «در زباله‌های جمع‌آوری شده، مقدار زیادی دستکش و ماسک وجود داشت که برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، ملک مذکور ضدعفونی و گندزدایی شد.» 
به اندازه ظرفیت ۲دستگاه خودرو خاور از این محل زباله خشک جمع‌آوری شد که در مدتی حدود۲ تا ۳روز توسط زباله‌گردان به این محل منتقل شده بود. به گفته کلهری، پس از پاکسازی ملک، معتادان زباله‌گرد به مراکز نگهداری معتادان معرفی شدند. 

کد خبر 508277 برچسب‌ها حقوق شهروندی همشهری محله منطقه ۱۷

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق شهروندی همشهری محله منطقه ۱۷

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۳۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جمع آوری متکدیان و معتادان در تهران
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • فیلم | گذر از ریل های دیرینه بُن کوه گرمسار
  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • پاکسازی حاشیه و تالاب پیرسلمان
  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی