Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، علی اعطا در حساب توییتری خود با اشاره به رأی سازمان تعزیرات در مورد جریمه ٢۶ میلیارد تومانی سازمان ورزش شهرداری تهران، نوشت: «همکار گرامی سخنگوی محترم سازمان تعزیرات که معمولا اهل دقت نظرند، از گرانفروشی ⁧شهرداری⁩ در اماکن ورزشی و جریمه ٢٦ میلیارد تومانی سخن گفته‌اند. برخی دچار ⁧ذوق‌زدگی رسانه‌ای⁩ شده‌اند و بی‌وقفه خبر گرانفروشی مدیریت شهری را بازنشر می‌کنند!

‏اولا؛ چرا گفته نمی‌شود این رأی مربوط به سال ٩٤ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 آیا این عبارت اساسا در میان سخنان سخنگوی سازمان تعزیرات نبوده؟ یا اینکه پای ⁧تقطیع هنرمندانه⁩ در میان است؟ و چرا گفته نمی‌شود در دوره مدیریت شهری جدید، بهای خدمات اماکن ورزشی نه تنها افزایشی نداشته بلکه همچنان از نرخ دولتی پایین‌تر است.

‏توجه کنیم؛ در ایامی که با شیوع کرونا هدف مشترک همه دستگاه‌ها باید بازسازی و بهسازی اعتماد عمومی شهروندان به منظور همکاری همه‌جانبه باشد و گرانفروش خواندن این مجموعه مدیریت شهری -که تمام توان و ظرفیت خود را برای مقابله و پیشگیری از شیوع ⁧کرونا⁩ با مشارکت شهروندان به میان آورده است - آن هم با این آب و تاب رسانه‌ای، آن هم در رابطه با موضوعی مربوط به سال ٩٤ یعنی ٥ سال قبل، به مصلحت کشور خواهد بود؟»

کد خبر 508753 برچسب‌ها سازمان تعزیرات شهرداری تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سازمان تعزیرات شهرداری تهران سازمان تعزیرات مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری

به گزارش "ورزش سه"، پس از واگذاری 85 درصدی سهام باشگاه پرسپولیس به 6 بانک که بیشترین بخش آن با سهم 30 درصدی به بانک شهر اختصاص داشت، عنوان شده بود مدیریت سرخ پوشان هم به شهرداری تهران خواهد رسید که این موضوع رد شد.

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران نسبت به شایعات مطرح شده در روزهای اخیر پیرامون در دست گرفتن مدیریت و خرید باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و این موضوع را تکذیب کرد.

محمدخانی در توئیتی پیرامون ورود به مدیریت باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داده و نوشته است:

«با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد. در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و هم‌چنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

دیگر خبرها

  • کمیته انضباطی جریمه ۲ میلیاردی عبدالله ویسی را گردن نمی‌گیرد!+ عکس
  • مشارکت شهروندان در مدیریت شهری موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش ویسی به جریمه دو میلیاردی/ اصلا نمی دانم چرا جریمه شدم!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ
  • رد شایعه برای مدیریت پرسپولیس توسط شهرداری