Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@15:21:11 GMT

ماشین شاسی بلند پیشکشی شورا یا تعامل با فرمانداری + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۴۳۵۷

ماشین شاسی بلند پیشکشی شورا یا تعامل با فرمانداری + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اعضای شورای اسلامی شهر نکا با تصویب خرید یک دستگاه خودروی شاسی بلند برای فرماندار شهرستان شاید یکی از جنجالی‌ترین و بحث برانگیزترین مصوبات این دوره خود را تصویب کردند مصوبه‌ای که به گفته مردم در این شرائط اقتصادی مصداق بریز و بپاش و لاکچری بازی و به گفته مسئولان شورای شهر در راستای افزایش تعاملات و مناسبات شهرداری با دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابوالقاسم محمدی رئیس شورای اسلامی شهر نکا در نشست خبری با تایید این مصوبه گفت: در زمان تاسیس فرمانداری نکا مقرر شده بود شهرداری در بحث لجستیکی به این دستگاه اجرایی کمک کند به همین دلیل در دوره سوم شورا یک دستگاه خودروی مگان با قیمت ۳۰ میلیون تومان با مالکیت شهرداری خریداری و به فرمانداری واگذار شد.

او افزود: خودروی مگان بعد از ۱۰ سال بهره‌برداری به شهرداری عودت داده و در مزایده به قیمت ۱۳۰ میلیون تومان فروخته شد.

خداحافظی با مگان سلام به شاسی بلند

محمدی ادامه داد: با توجه به وضعیت اقلیمی شهرستان نکا و لزوم حضور فرماندار در مناطق کوهستانی نیاز به یک دستگاه خودروی شاسی بود که اعضای شورا تصمیم گرفتند این خودرو خریداری و در اختیار فرماندار قرار داده شود.

رئیس شورای اسلامی نکا با بیان اینکه خرید خودروی شاسی بلند برای فرماندار، بدون مخالفت اعضای شورا مصوب شد، از قیمت خودرو ابراز بی اطلاعی کرد و گفت: با توجه به شیوع کرونا و محدودیت منابع مالی این خودرو که باید ایرانی باشد هنوز خریداری نشده است.

او در پاسخ به این سوال که چرا خودروی فرماندار باید از طریق مصوبات شورای شهر یا اعتبارات شهرداری خریداری شود این اقدام را در راستای افزایش تعاملات و مناسبات شهرداری با سایر دستگاه‌های دولتی اعلام کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
انتهای پیام / ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصوبات شورا خودروی لوکس خودروی وارداتی شاسی بلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، حسین سعیدی سیرائی صبح امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ با همراهی مدیران شهرداری کرج و معتمدان، مشکلات مربوط به منطقه ۳ شهرداری را مورد بررسی قرار داد.

وی در حاشیه پایش مشکلات منطقه سه با اشاره به اینکه برای رسیدن به شهری توسعه‌یافته کنار برنامه‌ریزی و تخصص مدیران به نظرات شهروندان نیاز است، اظهار کرد: نظرات شهروندان در اداره شهر گره‌گشا است، چراکه به صورت عینی با مشکلاتی روبه‌رو و آن را در زندگی روزمره لمس می‌کنند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: در جلسه بررسی مشکلات شهروندان نظرات خوبی مطرح شد که تلاش می‌کنیم این نظرها در اداره بهتر این منطقه، عملیاتی شود.

سعیدی سیرائی اضافه کرد: نیازهایی که در جلسه پایش مشکلات مطرح شد مشکلاتی است که قابلیت رفع شدن دارد و به‌طور قطع با تدبیر مدیران این مهم محقق خواهد شد.

وی گفت: یکی از رویکردهای مهم شورای ششم توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است که برنامه‌ریزی‌ها در سال جاری نیز بر همین مبنا انجام شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر کرج افزود: این رویکرد به طور قطع در خصوص سایر مناطق شهرداری کرج نیز وجود خواهد داشت، تلاش می‌کنیم نیاز شهروندان به صورت اولویت مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 747737

دیگر خبرها

  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی اوروس SE
  • تصاویری از تازه‌ترین شاسی‌بلند لامبورگینی: اوروس SE
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • ببینید| شوخی معنادار معین الدین سعیدی با خودروهای شاسی بلند /پس چرا به ما نگفتند؟!
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • مونوریل قم از خواب زمستانی بر می‌خیزد
  • خرید دو دستگاه کامیون برای شهرداری شهرکرد
  • مونوریل قم پس از ۱۰ سال وقفه از سر گرفته می‌شود
  • ◄ 6 ماشین هیبریدی در ایران؛ از سدان تا شاسی بلند