Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@14:55:22 GMT

آخرین وضعیت بازسازی خانه نیما یوشیج

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۵۴۵۱۴

برزین ضرغامی مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین وضعیت مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج واقع در منطقه ۱ تهران با اشاره به این نکته که به همراه حجت نظری عضو شورای شهر تهران از مراحل مرمت و بازسازی خانه نیما بازدیدی انجام شد، گفت: در حال حاضر کار مرمت و بازسازی خانه نیما بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل سازمان زیبا سازی شهرداری تهران افزود: کار مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج با اولویت ایمن سازی آغاز شد، زیرا وضعیت ملک از لحاظ ایمنی به هیچ وجه مناسب نبود و باید اعلام کنم طرح مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج امروز وارد مرحله تعویض سقف شیروانی خانه شده است.

او تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا ۳ ماه آینده کار مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج را تمام کنیم.
مدیر عامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران افزود: خانه نیما یوشیج پس از مرمت و بازسازی به مکانی برای معرفی فرهنگ، هنر و تاریخ نیما یوشیج تبدیل خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مرمت و بازسازی خانه نیما یوشیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۵۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است

ایسنا/آذربایجان غربی معاون امور مجلس و استانهای وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استانهای غربی است، گفت: سرعت قطار توسعه صنعت گردشگری آذربایجان‌غربی قابل تحسین است.

جواد واحدی، ۱۱ اردیبهشت در آیین کلنگ زنی یک هتل و تله کابین گفت: مشارکت این استان در ۳ حوزه ماموریتی  وزارت میراث فرهنگی،گردشری و صنایع دستی بسیار خوب و قابل تحسین است. 

وی با بیان اینکه آذربایجان غربی دارای بناهای تاریخی ویژه و فاخری است، افزود: در حوزه مرمت و حفاظت از بناهای تاریخی و چند مجموعه‌ای که امروز بازدید شد کارهای خوبی انجام شده است.اقدامات خوبی در پژوهش، مرمت و حفاظت از مسجد جامع ارومیه نسبت به سال قبل انجام و گامهای خوبی برداشته شده. این بنا قابلیت ثبت جهانی را دارد که باید مقدمات لازم آن در دستور کار قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه در حوزه صنایع دستی استان نیز اتفاقات خوبی رخ داده است و ساختمانی در اختیار این بخش برای استقرار نمایشگاه صنایع دستی و آموزش قرار گرفته است، اظهار کرد: باید برندسازی و تولید محصولات متنوع باهدف ایجاد اشتغال و صادرات مورد توجه قرار گیرد. 

وی با اشاره به وجود طبیعتی زیبا در استان نیز افزود:ضروری است با هدف جذب گردشگر داخلی و خارجی این طبیعت و ظرفیت منحصر به فرد آن شناسانده و معرفی شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حفاظت از خانه‌های تاریخی آذربایجان‌غربی در اولویت است
  • خانه آصف اردبیل برای مرمت به بخش خصوصی واگذار می‌شود
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰ میلیارد تومان تتر توسط ۳ نفر
  • ربودن مرد جوان برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال ارز دیجیتال
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • آدم ربایی با چاشنی رمز ارز
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • بازسازی پایه‌های پل زمانخان در سامان